  • 1. Data: 2011-11-19 21:15:34
    Temat: colt CZ 1.1 jaki olej zalać
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Musze wymienić olej w aucie z tematu.
    Nie umie znaleźć manuala z tego auta a w necie ogolnie bieda na temat modelu
    CZ3/5 2004-2008.

    Podpowie ktoś czym zalewa Mitsu to auto jak wymiany są gwarancyjne?

    Motul 5w40 bedzie dobry?
    Mam jeszcze Dexelie 5w30 w garażu:-)

    Co ew kupić innego.

    --
    ---
    uciu

  • 2. Data: 2011-11-19 22:05:34
    Temat: Re: colt CZ 1.1 jaki olej zalać
    Od: to <t...@x...abc>

    begin uciu

    > Musze wymienić olej w aucie z tematu.

    No to wymień.

    > Nie umie znaleźć manuala z tego
    > auta a w necie ogolnie bieda na temat modelu CZ3/5 2004-2008.

    Kto nie umie?

    > Podpowie ktoś czym zalewa Mitsu to auto jak wymiany są gwarancyjne?

    Może zalać wodą, jak postawisz blisko rzeki. Ale wątpię, żeby potem
    wymienili Ci je na gwarancji.

  • 3. Data: 2011-11-20 00:05:02
    Od: "mirek1275" <m...@o...pl>

    Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości:
    > Musze wymienić olej w aucie z tematu.
    > Nie umie znaleźć manuala z tego auta a w necie ogolnie bieda na temat
    > modelu CZ3/5 2004-2008.
    >
    > Podpowie ktoś czym zalewa Mitsu to auto jak wymiany są gwarancyjne?

    Poszukaj na www.forum.mitsumaniaki.pl odpowiedzi na swoje pytania.

    Pozdrawiam!

    Mirek1275

  • 4. Data: 2011-11-20 07:32:46
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Poszukaj na www.forum.mitsumaniaki.pl odpowiedzi na swoje pytania.

    na tym forum jest bieda z nędzą.

    Wpisz sobie w ogolne szukajke CZ3 lub CZ5 to wyświetli ci sie raptem cos
    kolo 10 postów i w zadnym nie mam mowy o oleju . Zreszta tam też napisałem
    posta podobnego jak na grupie.

    uciu

  • 5. Data: 2011-11-20 11:39:26
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "uciu"

    > Podpowie ktoś czym zalewa Mitsu to auto jak wymiany są gwarancyjne?

    Nawet kobiety wiedzą, że mistsu ma japoński silnik. Do japońskiego
    silnika trzeba używać japońskiego oleju.

  • 6. Data: 2011-11-20 16:27:14
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "uciu" <g...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > modelu CZ3/5 2004-2008.
    >
    > Podpowie ktoś czym zalewa Mitsu to auto jak wymiany są gwarancyjne?

    10W40 to standart dla niego. WIęc obydwa które masz można lać.

  • 7. Data: 2011-11-20 16:27:45
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Nawet kobiety wiedzą, że mistsu ma japoński silnik. Do japońskiego silnika
    > trzeba używać japońskiego oleju.

    czyli jaki? nie jestem kobietą ale swoją wiedza możesz sie podzielić.

    Dexelie też leje do japońskiego silnika:-)
    Ale skłaniam się bardziej ku Motulowi.

    uciu

  • 8. Data: 2011-11-20 22:23:29
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > 10W40 to standart dla niego. WIęc obydwa które masz można lać.

    dzięki;-)
    cenne info -> zalewam Motulem:-)

    uciu

  • 9. Data: 2011-11-21 08:44:15
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "uciu"

    > dzięki;-)
    > cenne info -> zalewam Motulem:-)

    Nie rób tego - motul to nie jest japoński olej

  • 10. Data: 2011-11-21 20:56:12
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Nie rób tego - motul to nie jest japoński olej

    po fakcie:-)