  • 31. Data: 2011-11-20 23:21:04
    Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-20, to <t...@x...abc> wrote:

    > A jakie są te zasady? Żeby dostąpić zaszczytu posiadania naklejki PMS
    > trzeba najpierw dotknąć Twojej stopy?

    To czy mozesz miec naklejke ustalane jest na walnym zgromadzeniu
    najwiekszych trolli PMS-u.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2011-11-21 01:14:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > To czy mozesz miec naklejke ustalane jest na walnym zgromadzeniu
    > najwiekszych trolli PMS-u.

    ...pod przewodnictwem trolla Artura.

  • 33. Data: 2011-11-21 01:16:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Wiesz, elementarne. Dawniej, by nalepkę uzyskać to trzeba było wziąć
    > udział w jakim zlocie, spotkać się z innymi.

    Przecież teraz nie ma zlotów, więc o co Ci właściwie chodzi?

    > Stąd pewnie starsi bywalcy
    > pms się znają i dyskusja z nimi wygląda trochę inaczej niż z anonimowymi
    > trollami...

    Fascynujące. Opowiedziałeś o tym wnukom?

  • 34. Data: 2011-11-21 02:22:53
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    m...@i...pl <m...@i...pl> napisał(a):

    > http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.h
    tml

    > Przebitka 20.000!!
    Odpalisz coś temu co mu samochód rozjebałeś?

  • 35. Data: 2011-11-21 05:49:59
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    > Aj, waj! Świezutki kibord-łorior się trafił! Moja wyobraźnia buzuje,
    > widząc pryszczatego studencika, w rozciągniętym sweterku, z wypiekami
    > na twarzy walącego w klawisze w zacisznym pokoiku w akademiku.

    lol nic dodac nic ujac:)

  • 36. Data: 2011-11-21 07:19:20
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.h
    tml

    > Przebitka 20.000!!

    BTW: Ostatnio robi sie jakas moda na takie manerwry, jak ten merc,
    ktorego trafiłeś ...

    --
    Pzdr
    E90

  • 37. Data: 2011-11-21 08:16:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, to <t...@x...abc> wrote:

    > Przecież teraz nie ma zlotów, więc o co Ci właściwie chodzi?

    Nie ma zlotow to nie ma naklejek. Proste. Teraz elita jezdzi z
    wyblaknietymi naklejkami i po tym ich poznasz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2011-11-21 11:34:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-20 23:19, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > wziąć udział w jakim zlocie, spotkać się z innymi. Stąd pewnie
    > starsi bywalcy pms się znają i dyskusja z nimi wygląda trochę

    Należy zorganizować zlot.

  • 39. Data: 2011-11-21 11:42:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Monday, November 21, 2011, 11:34:34 AM, you wrote:

    > Należy zorganizować zlot.

    Zdecydowanie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2011-11-21 12:15:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Nie ma zlotow to nie ma naklejek. Proste. Teraz elita jezdzi z
    > wyblaknietymi naklejkami i po tym ich poznasz.

    Od dzisiaj będę wypatrywał trolla Artura i jego wyblakłej nalepki, a gdy
    już wypatrzę to oddam należny pokłon jemu i naklejce! Czy w ten sposób
    dostąpię zaszczytu posiadania własnej?

    PS. Zastanawia mnie jeszcze jeden problem logiczno-moralny -- czy zlotowy
    rozdawca nalepek może sobie nalepić jedną z nich na własne auto? Czy może
    wtedy też będzie niekoszernie?