  • 11. Data: 2012-11-12 13:40:55
    Temat: Re: niva czy uaz?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 02:43:35 -0800 (PST), Iguan_007 napisał(a):

    > Mi miejsca w Suzuki nigdy nie brakowalo, natomiast male wymiary bardzo pomagaja w
    terenie. Jesli nie myslisz o wozeniu pasazerow to wybierz sie na jakies lokalne
    zawody 4x4. Mysle ze bedziesz milo zaskoczony zdolnosciami terenowymi Suzuki.

    Wiem, ze Samuraje daja sobie dobrze rade w przeprawach itp. Ale dla lesnika
    chyba jednak praktyczniejsze byloby cos wiekszego.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-11-12 14:32:59
    Od: ble <k...@t...nospam.pl>

    W dniu 12/11/2012 12:40, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Wiem, ze Samuraje daja sobie dobrze rade w przeprawach itp. Ale dla lesnika
    > chyba jednak praktyczniejsze byloby cos wiekszego.

    Moze cos takiego
    http://www.carandclassic.co.uk/car/C245400
    Znajomy ma do sprzedania za 500 funtow, stan idealny jak na ten wiek.
    Codziennie nim do pracy dojezdza.
    Tyle ze kiera po drugiej stronie no i koszty transportu, o wlasnych
    silach podroz do Polski zajela by troche. Predkosc maksymalna jakies 80km/h

  • 13. Data: 2012-11-12 15:43:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 13:32:59 +0000, ble napisał(a):

    > Moze cos takiego
    > http://www.carandclassic.co.uk/car/C245400

    Jakbym chcial LR, to sciagnal bym sobie z UK model LR Lightweight - one
    mialy kierownice po lewej :)

    Ale tak naprawde ja niczego nie szukam - tak jak pisalem, gadalismy sobie
    ze znajomym...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 14. Data: 2012-11-12 16:24:16
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-11-12 09:01, Maciek pisze:

    > Tylko alternatyw za podobne pieniadze jest niewiele - stare Pajero, stary
    > Patrol, moze jeszcze XJ, ale to juz proszenie sie o klopoty :) Cos
    > pominalem?
    > Po lasach panstwowych jezdza tez Forestery, ale to zdecydowanie nie ta
    > polka cenowa.

    proszenie sie o klopoty to wlasnie uaz i niva.

  • 15. Data: 2012-11-13 07:17:40
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-11-12 14:32, ble pisze:

> [...]
    > Tyle ze kiera po drugiej stronie no i koszty transportu, o wlasnych
    > silach podroz do Polski zajela by troche. Predkosc maksymalna jakies 80km/h

    Ha, i do tego amelinowy :D

    Pozdro !