  • 21. Data: 2010-11-19 09:48:17
    Temat: Re: night breaker vs cool blue
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 19 Lis, 09:25, "KiG" <f...@g...pl> wrote:

    > Zastanawia mnie dlaczego one znikają z ofert firm je produkujących.
    > Philips allweather już nie dokupienia. Allseason Osrama jeszcze końcówka
    > do dostania. W Polsce nic wpadającego w żółte nie można dostać. No chyba,
    > że allegro i import z Niemiec np. Narva Contrast +.>

    To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać (mijania/
    drogowe).

    --
    Gom

  • 22. Data: 2010-11-19 09:48:44
    Od: Gom <g...@g...com>

  • 23. Data: 2010-11-19 09:50:18
    Od: Gom <g...@g...com>

  • 24. Data: 2010-11-19 10:12:20
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Gom" <g...@g...com> napisał

    > To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać (mijania/
    > drogowe).

    Nie mówimy o świetle barwy żółtej selektywnej.

    --
    KiG

  • 25. Data: 2010-11-19 10:38:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gom,

    Friday, November 19, 2010, 9:50:18 AM, you wrote:

    > To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać (mijania/
    > drogowe).

    Jeszcze 5 razy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2010-11-19 15:22:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-19 08:44, Seba pisze:

    > Ten wątek na tą chwilę sponsoruje ul. Wyszyńskiego i ul. Czajkowskiego
    > ;)

    I poligon w Krzyżanowicach. Chociaż on w sumie najmniej w porównaniu z
    wymienionymi przez Ciebie sponsorami. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl