  • 11. Data: 2010-11-18 14:25:08
    Temat: Re: night breaker vs cool blue
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 18 Lis, 08:37, "PaweL" <l...@i...pl> wrote:

    > A co do widoczności to w deszczu w nocy to i xenony nie pomogą, wręcz ich
    > zimne światło jest mniej widoczne.

    Mit. Spowodowany tym, ze blyszczaca powierzchnia mokrej jezdni odbija
    swiatlo bardziej jak lustro, niz jak matowa, sucha, poza tym jest
    ciemniejsza. Swiatlo jednak nie znika, a odbijane jest dalej - innymi
    slowy, wiekszy procent swiatla odbijany jest w przod, mniejszy z
    powrotem do kierowcy.

    Tak, czy inaczej - pieszego przy swiatlach ksenonowych nadal widac
    lepiej, niz w swietle halogenu.

    Niestety jednak, faktycznie dziury i znaki poziome widac gorzej.

    > Niedawno zmieniłem samochód z żarówkami H7, na nowszy z D2S. W deszczu nie
    > widzę istotnej poprawy oświetlenia.

    A czy samochod jest nowy? Swiatla dobrze ustawione?

    pozdr
    AA

  • 12. Data: 2010-11-18 14:33:22
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    A czy samochod jest nowy? Swiatla dobrze ustawione?

    Nie jest nowy, światła ustawione dobrze. Na suchym świeci elegancko, lepiej
    od starego samochodu.
    Mokry asfalt jak czarna dziura wsysa światło.

  • 13. Data: 2010-11-18 15:02:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w

    > Istotne są jeszcze warunki jazdy. 2h jazdy w trasie to 200km, a w
    > mieście to 40km.

    A jak po Wroclawiu to oprocz 2h dochodzi jeszcze 2000 wstrzasow :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-11-18 15:16:30
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 18 Lis, 14:33, "PaweL" <l...@i...pl> wrote:
    > A czy samochod jest nowy? Swiatla dobrze ustawione?
    >
    > Nie jest nowy, wiat a ustawione dobrze. Na suchym wieci elegancko, lepiej
    > od starego samochodu.
    > Mokry asfalt jak czarna dziura wsysa wiat o.

    Czesc "wsysa", czesc odbija. Odbitego jest wiecej, niz przy halogenie,
    co powoduje, ze pieszych widac lepiej. Powierzchnie jezdni - gorzej.

    pozdr
    AA

  • 15. Data: 2010-11-18 16:28:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-18 15:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w

    > A jak po Wroclawiu to oprocz 2h dochodzi jeszcze 2000 wstrzasow :-)

    A w Wałbrzychu wartość podwoić. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2010-11-18 19:36:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2010 16:28:25 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >A w Wałbrzychu wartość podwoić. ;)

    Oj tak .. chociaz .. asfalt z Karmelkowej juz odpadl ?

    J.

  • 17. Data: 2010-11-18 21:09:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Moja NightBraker'y wytrzymały chyba ze 2 miesiące.
    >
    > Jak swieciły?
    > Hmm... Na suchym w nocy widocznosc bardzo fajna, ale jak spadł deszcze to
    > widac bylo jedno, wielkie g..... :)
    >
    > CoolBlue miałem w poprzednim aucie - wytrzymaly dluzej, ale wrazenia
    > dotyczące widocznosci identyczne.
    >
    > --
    > PozdrawiAM!
    > WRX/240KM

    Dlatego jak pada czy jest snieg to ja jezdze na AllWeather (i
    pochodnych). kiedys w IC kupilem Flossery niemiecki i te byly najlepsze,
    chyba okolo 5 lat w samochodzie, okolo 60 tys km i pojechaly dalej do
    nastepnego wlasciciela.

    Ale to sie trzeba do takiego oswietlenie przyzwyczaic.

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2010-11-19 08:44:53
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 19:36:46 +0100, J.F. napisał(a):

    > Oj tak .. chociaz .. asfalt z Karmelkowej juz odpadl ?

    Ten wątek na tą chwilę sponsoruje ul. Wyszyńskiego i ul. Czajkowskiego
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 19. Data: 2010-11-19 09:25:25
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" napisał:

    > Dlatego jak pada czy jest snieg to ja jezdze na AllWeather (i
    > pochodnych).

    Zastanawia mnie dlaczego one znikają z ofert firm je produkujących. Philips
    allweather już nie dokupienia. Allseason Osrama jeszcze końcówka do
    dostania. W Polsce nic wpadającego w żółte nie można dostać. No chyba, że
    allegro i import z Niemiec np. Narva Contrast +.

    --
    KiG

  • 20. Data: 2010-11-19 09:43:39
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 19 Lis, 09:25, "KiG" <f...@g...pl> wrote:
> [...]
    > do dostania. W Polsce nic wpadającego w żółte nie można dostać. No chyba,
    > że allegro i import z Niemiec np. Narva Contrast +.>

    To proste. Od 1 stycznia 2010 r. nie można ich używać.

    --
    Gom