  • 1. Data: 2010-11-17 13:39:46
    Temat: Zwyżka za wiek w Allianz ;-)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Właśnie dostałem list od Allianz z propozycją przedłużenia OC na kolejny
    rok. Komuś, kto ma u nich od pięciu lat ubezpieczony bezszkodowo samochód i
    przeżył 28 i pół wiosny, przyjebali zwyżkę 40% (!) za nieukończony 29 rok życia!
    Tacy to umieją utrzymać klienta! Niedługo do 50-tki będzie zwyżka za
    młody wiek, a od 50tki zwyżka dla starców.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2010-11-17 13:49:07
    Temat: Re: Zwyżka za wiek w Allianz ;-)
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-17 13:39:46 +0100, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> said:

> [...]
    > rok. Komuś, kto ma u nich od pięciu lat ubezpieczony bezszkodowo samochód i
    > przeżył 28 i pół wiosny, przyjebali zwyżkę 40% (!) za nieukończony 29

    No i?
    Mieli dać zniżkę, skoro w cenniku mają zwyżkę?
    Przenieś się do innej firmy, oferującej zniżki za młodość.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-11-17 13:49:19
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > Tacy to umieją utrzymać klienta! Niedługo do 50-tki będzie zwyżka za
    > młody wiek, a od 50tki zwyżka dla starców.

    eee źle do tego podchodzisz,
    pewnie wcześniej miałeś 50% zwyżki a teraz masz tylko 40% więc de facto masz
    zniżkę ;-)
    a tak serio to zadzwoń do kogoś kto Ci wcześniej ubezpieczał bo pewnie
    przysłali jakąś standardową formatkę i w rzeczywistości będziesz miał lepsze
    warunki,

    brat

  • 4. Data: 2010-11-17 14:15:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.11.2010 bratPit[pr] <k...@o...pl> napisał/a:

    > eee źle do tego podchodzisz,
    > pewnie wcześniej miałeś 50% zwyżki a teraz masz tylko 40% więc de facto masz
    > zniżkę ;-)

    Nie, cztery lata temu miałem 30% zwyżki i w życiu by mi nie przyszło do
    głowy, że te mroczne czasy powrócą :)

    > a tak serio to zadzwoń do kogoś kto Ci wcześniej ubezpieczał bo pewnie
    > przysłali jakąś standardową formatkę i w rzeczywistości będziesz miał lepsze
    > warunki,

    Niestety pobieżny sondaż wskazuje, że chyba wszystkie TU się umówiły na
    zwyżki do 29go r.ż. Zaczyna się robić ciekawie, zwłaszcza, że mam trzy
    samochody do ubezpieczenia w najbliższych miesiącach. :(
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2010-11-17 14:19:34
    Od: "lukasz" <...@...z>

    a mi Alianz po trzech latach ubezpieczania motocykla za ok 80 pln , prztslał
    kwitek na 180 ;) , idioci. "Zwiekszyla sie stawka bazowa na motocykle" tez
    im podziekowalem, poszedlem do lokalnego brokera i ubezpieczyl mi motocykl
    za..... 58 pln w concordii ;)

  • 6. Data: 2010-11-17 14:51:43
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 17 Lis, 13:39, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    > W a nie dosta em list od Allianz z propozycj przed u enia OC na kolejny
    > rok. Komu , kto ma u nich od pi ciu lat ubezpieczony bezszkodowo samoch d i
    > prze y 28 i p wiosny, przyjebali zwy k 40% (!) za nieuko czony 29 rok ycia!
    > Tacy to umiej utrzyma klienta! Nied ugo do 50-tki b dzie zwy ka za
    > m ody wiek, a od 50tki zwy ka dla starc w.
    > --
    > Samotnik

    zobacz na stronie AXA Direct. Ja córce 21 lat ubezpieczyłem u nich
    Punto za połowę sumy którą chcieli inni ubezpieczyciele

  • 7. Data: 2010-11-17 15:14:26
    Od: "Bolo" <z...@b...pl>

    podobna sytuacja: 4 lata bezszkodowe a tu Allianz proponuje faktyczna zwyżkę
    która tłumaczył mi agent "bo wzrosły koszty i była powódź". negocjować nie chcieli.

    po 10% zniżki za kolejny rok stawka wychodziła taka sama jak w zeszłym roku - kpina

    umowa poszła do wypowiedzenia, podpisałem nową z inna firmą i wyszło ok 140 zł
    taniej

    widać wolą nowych klientów niż wieloletnich bezszkodowych dlatego mam Allianz
    gdzieś i nigdy nie kupię tam żadnego ubezpieczenia - chytry dwa razy traci

  • 8. Data: 2010-11-17 15:18:15
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-17 13:39, Samotnik pisze:
> [...]
    > Tacy to umieją utrzymać klienta! Niedługo do 50-tki będzie zwyżka za
    > młody wiek, a od 50tki zwyżka dla starców.

    moim zdaniem zamiast zwyzek dla mlodych i podnoszenia co roku tej
    barjerki powinni wziac sie za dziadkow, ostatnio babcia parkujac
    wjechala mi w zderzak i na koniec poprawiajac przodem w drzewo, wogole 0
    kontroli nad tym co sie robi ...

    gregor

  • 9. Data: 2010-11-17 15:33:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.11.2010 gregor <c...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > barjerki powinni wziac sie za dziadkow, ostatnio babcia parkujac
    > wjechala mi w zderzak i na koniec poprawiajac przodem w drzewo, wogole 0

    Ta?

    http://www.youtube.com/watch?v=jZzDuZ3OG6I

    :)
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2010-11-17 16:21:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-17 13:49, Bydlę pisze:

    > No i?
    > Mieli dać zniżkę, skoro w cenniku mają zwyżkę?
    > Przenieś się do innej firmy, oferującej zniżki za młodość.

    List i jego zawartość poszły imho z automatu. Jak sensownie pogadać z
    agentem, to oferta może być diametralnie różna od tej z listu.
    Oczywiście list mu pokazać, coby się zawstydził nieco. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl