  • 1. Data: 2010-11-17 13:07:22
    Temat: google street view
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Już myślałem że to w Polsce:
    http://ru.fishki.net/picsw/112010/15/post/view/view_
    100.jpg

    ale google street view jeszcze chyba do nas nie dotarło:
    http://www.google.com/intl/en_us/help/maps/streetvie
    w/where-is-street-view.html

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2010-11-17 13:10:53
    Temat: Re: google street view
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > http://ru.fishki.net/picsw/112010/15/post/view/view_
    100.jpg

    > ale google street view jeszcze chyba do nas nie dotarło:

    a to Seicento nie ma czasem włoskich numerów rejestracyjnych?

    brat

  • 3. Data: 2010-11-17 13:15:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Niemkiewicz

> [...]
    > http://ru.fishki.net/picsw/112010/15/post/view/view_
    100.jpg

    > ale google street view jeszcze chyba do nas nie dotarło:

    A tak ogólnie, to jakie jest przesłanie Twojego posta?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-11-17 13:20:19
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    W dniu 2010-11-17 13:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > Już myślałem że to w Polsce:

    http://www.chip.pl/news/internet-i-sieci/mapy-intern
    etowe/2010/11/google-street-view-w-polsce-nie-bedzie
    -urzednicy-twierdza-ze-jest-nielegalne

    Wangog

  • 5. Data: 2010-11-17 13:33:40
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-11-17 13:15, to pisze:
    > A tak ogólnie, to jakie jest przesłanie Twojego posta?

    Ano właśnie takie, że już się ucieszyłem że jest, ale chyba jednak nie
    ma - i liczyłem że ktoś odpowie że 1. faktycznie nie ma a to zdjęcie nie
    pochodzi z Polski, albo że 2. jednak coś jest na rzeczy i już jest,
    tylko niedostępne oficjalnymi kanałami. No i z dotychczasowych
    odpowiedzi wynika raczej że 1 ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 6. Data: 2010-11-17 13:38:52
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-11-17 13:20, Wangog pisze:

    > http://www.chip.pl/news/internet-i-sieci/mapy-intern
    etowe/2010/11/google-street-view-w-polsce-nie-bedzie
    -urzednicy-twierdza-ze-jest-nielegalne

    A no właśnie - przyczepili się do przechowywania zdjęć, bo w kwestii
    udostępniania to przecież zarówno twarze jak i tablice są zasłonięte
    (choć to seicento z mojego linka da się odczytać...)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 7. Data: 2010-11-17 14:10:53
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > ale google street view jeszcze chyba do nas nie dotarło:
    > http://www.google.com/intl/en_us/help/maps/streetvie
    w/where-is-street-view.html

    google może i nie...
    www.norc.pl

    pozdrawiam
    mario

  • 8. Data: 2010-11-17 14:51:40
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 13:38:52 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

    > w kwestii
    > udostępniania to przecież zarówno twarze jak i tablice są zasłonięte
    > (choć to seicento z mojego linka da się odczytać...)

    Tablice mogą być, w końcu to nie jest żadna dana osobowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-11-17 14:58:33
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-17 13:33, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

> [...]
    > pochodzi z Polski, albo że 2. jednak coś jest na rzeczy i już jest,
    > tylko niedostępne oficjalnymi kanałami. No i z dotychczasowych

    Jeździli i po W-wie, ale chyba jeszcze nie obrobili :D

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2010-11-17 17:09:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > http://ru.fishki.net/picsw/112010/15/post/view/view_
    100.jpg

    > ale google street view jeszcze chyba do nas nie dotarło:

    Po WRCu ich auta jeździły, więc niebawem pewnie będzie nasze miasto
    dostępne w gsv.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl