  • 31. Data: 2024-07-30 07:55:24
    Temat: Re: niezamykany wlew
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-29 14:55, Shrek wrote:

    > Na ogół nie hamują lepiej.

    Mylisz sie.

    --
    Lukasz

  • 32. Data: 2024-07-30 07:57:38
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-29 14:47, Pixel(R)?? wrote:

    > Dopiszę, że tarcze z przodu też zmieniałem  w tym aucie...bo wymagały.
    > Tył...no cóż, działa nadal. Jak kiedyś tył nie przejdzie przeglądu, to
    > wtedy kuknę co tam się odjebało :)

    Tak, juz nie chcialem w detale wchodzic.

    --
    Lukasz

  • 33. Data: 2024-07-30 08:01:59
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-29 14:44, Pixel(R)?? wrote:

    > To przede wszystkim kwestia opon. Tu leży pies pogrzebany. Zdarzyło mi

    Opony to wogole osobny temat.
    Jedni uwazaja ze musza byc najlepsze i stylem jazdy kasuja ich lepszosc
    bo cisna do granicy. No i te fajne oponki sa fajne przez 2-3 sezony i
    potem staja sie calkiem przecietne. A tendencja do cisniecia zostaje...

    Inni uwazaja ze starcza takie okejowe i po prostu jada ostrozniej.
    Mozna dyskutowac na setki postow i i tak to wiele nie zmieni.

    > się na "zakopiance" że mając słabe opony i wyjebane amory z tyłu, bez
    > hamowania dokonałem 180 obrotu 2 tonowym autem...nic się nie stauo na
    > szczęście :)...ale niesmak pozostał. Zacząłem drążyć...ale kiedyś znów
    > popełniłem ten błąd i miałem opony "twarde" na tyle...znów obrocik na
    > zakręcie. Odkąd zacząłem dbać o stan opon to się wincyj nie zdarzyło.
    > ABS w tych przypadkach miał niewiele do gadania...pamiętam też zimę z
    > 2011, gdzie wybrałem się w góry i na trasie 5 razy lądowałem w
    > zaspie...mając złe opony.

    Niedobrze. Czasem warto odpuscic.

    --
    Lukasz

  • 34. Data: 2024-07-30 08:18:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-07-2024 o 07:55, ptoki pisze:

    > Mylisz sie.

    Niekoniecznie.
    Zależy od podłoża.
    Na przyczepnym może i zablokowanie coś daje, na śliskim nic pozytywnego.

  • 35. Data: 2024-07-30 11:20:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.07.2024 o 21:04, Pixel(R)?? pisze:
> [...]
    ar-drums-with-ABS

    > Widziałeś kiedyś skrętne koła tylne w popularnych samochodach? :D

    Twizy :-)

  • 36. Data: 2024-07-30 18:01:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Jul 2024 21:04:28 +0200, Pixel®🇵🇱 wrote:

    ar-drums-with-ABS

    > Widziałeś kiedyś skrętne koła tylne w popularnych samochodach? :D
    >
    > ABS jest po to, żebyś mógł skręcać...przecież :>
    > Tylne koła są "wleczone" :)

    A widziałes co sie dzieje, jak zaciągniesz ręczny na zakręcie ?

    J.

  • 37. Data: 2024-07-30 18:20:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.07.2024 o 11:20, io pisze:

    > Twizy :-)

    Nie rozumiesz słowa popularny czy samochód?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-07-30 22:39:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2024 18:01:23 +0200, J.F napisał(a):

    > A widziałes co sie dzieje, jak zaciągniesz ręczny na zakręcie ?

    W Citroenie C5?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 39. Data: 2024-07-30 23:39:26
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.07.2024 o 18:01, J.F pisze:
    [...]
    > A widziałes co sie dzieje, jak zaciągniesz ręczny na zakręcie ?

    No. Karuzela :) Stoję i się kręcę, dalej nie pojadę :) Noi?

    Chyba czegoś nie "kumasz". ABS, jeśli jest, działa nie na koło ale na tą
    samą pompę, która obsługuje tylne hamulce. Mam pisać dalej, czy sobie
    dopowiesz? Nigdy nie czułeś, że Ci pedał odbija?

    --
    Pixel(R)??

  • 40. Data: 2024-07-31 07:54:46
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.07.2024 o 18:20, Shrek pisze:

    > Nie rozumiesz słowa popularny czy samochód?

    Dla mnie popularny, dla Ciebie nie. Dla mnie samochód, dla Ciebie
    skuter. Ale Ty debil jesteś :-)