  • 1. Data: 2009-12-08 10:09:57
    Temat: niewykorzystane impulsy
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    Na koncie w TakTaku miałem kilkaset zł, kiedy dwa lata temu przesiadłem się
    całkowicie na telefon służbowy. Wydzwaniać na siłę nie zamierzam, bo
    musiałbym najbliższe pół roku nosić dwa aparaty. Szkoda trochę tej kasy, czy
    można ją jakoś wykorzystać (poza konkursami SMS premium)?

  • 2. Data: 2009-12-08 10:34:55
    Temat: Re: niewykorzystane impulsy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > musiałbym najbliższe pół roku nosić dwa aparaty. Szkoda trochę tej kasy,
    > czy

    A co Ci szkodzi? Takie czasy. Ostatecznie zawsze mozna zakupic Dual SIMa :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-12-09 14:30:26
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    > musiałbym najbliższe pół roku nosić dwa aparaty. Szkoda trochę tej kasy,
    > czy można ją jakoś wykorzystać (poza konkursami SMS premium)?

    Zarejestruj się jako usługodawca SMS Premium. Odzyskasz ok 40% kwoty netto.

    --
    Radosny