  • 1. Data: 2009-07-13 21:47:29
    Temat: niewygadane złotówki w plusie - co robić ?
    Od: "kluwer" <k...@w...pl>

    znajomy ma za dużą taryfę w plusie (jego działalność) i nie wygadał już z
    400 zł,
    pyta się mnie czy na coś może cokolwiek zużyć te złotówki niż rozmowy lub
    net ?
    jakieś konkursy, głodne dzieci czy coś takiego ...
    jak myślicie ?

  • 2. Data: 2009-07-14 06:44:11
    Temat: Re: niewygadane złotówki w plusie - co robić ?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kluwer"napisał:

    > znajomy ma za dużą taryfę w plusie (jego działalność) i nie wygadał już
    > z 400 zł,
    > pyta się mnie czy na coś może cokolwiek zużyć te złotówki niż rozmowy
    > lub net ?

    Zależy jaką ma taryfę. Jeśli Pakiet Kwotowy w którejś Biznesklasie, to na
    cokolwiek. Moje końcówki abonamentu zużywała żona, wysyłając rozwiązania
    krzyżówek na 7xxx ;-)

    JoteR

  • 3. Data: 2009-07-14 09:13:23
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    Było.
    Sprzedaj na allegro usługę doładowania Play minutami.
    Za 2min. wychodzących można zarobić do 25gr.

  • 4. Data: 2009-07-14 09:26:31
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    Można też tę kasę wydać charytatywnie
    http://blog.pomagaj.info/2006/11/07/pomagaj-wysylaja
    c-smsy-spis-akcji/
    stronka stara, więc trzeba informacje zweryfikować.

  • 5. Data: 2009-07-15 07:48:06
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.07.2009 kluwer <k...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > net ?
    > jakieś konkursy, głodne dzieci czy coś takiego ...

    Która taryfa? Bo jeśli biznesklasa, to albo właśnie SMSy wysokopłatne (o
    ile pamiętam wchodzą w skład pakietu, ale trzeba sprawdzić), albo wyjechać
    na wakacje za granicę i wygadać w roamingu, pójdzie szybko ;) Gorzej jeśli
    maxprofit. Tam w pakiet kwotowy to tylko wchodzą rozmowy i smsy w kraju
    oraz gprs. Mam dokładnie ten problem - maxprofit i ciągle 700 zł do wygadania.
    Akurat zużywam zawsze 100 zł z bieżącego miesiąca i tak już bimbam ze dwa
    lata tym nadmiarem. :)
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2009-07-15 08:22:21
    Od: "kluwer" <k...@w...pl>

    to jest Elastyczna 75 i jest już tego z 480 zł

  • 7. Data: 2009-07-15 08:51:22
    Od: "kluwer" <k...@w...pl>

  • 8. Data: 2009-07-20 14:35:18
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Bolek" <t...@t...com> napisał w wiadomości
    > Było.
    > Sprzedaj na allegro usługę doładowania Play minutami.
    > Za 2min. wychodzących można zarobić do 25gr.

    A jak da się za kwotę z tego pakietu wysyłać premium sms-y, to można kupić
    starter gadu-air i doładowywać go sms-ami. Po zakończeniu umowy z plusem
    będzie jak znalazł. :)