  • 1. Data: 2009-07-13 20:04:19
    Temat: Bzdety na koncie w Playu.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Znowu cos popieprzyli na playmobile, na stronie. Na moim kontach na
    Playmobile.pl pokazuje mi bzdurne stany konta:
    1 numer; Rzeczywisty stan konta i sprawdzony przez telefon: 29,08
    złotych - na playmobile 0,29 złotych /29 groszy/
    2 numer: Stan konta 12,84 - na playmobile 12 groszy
    3 numer : stan konta 2,28 - na playmobile 2 grosze.

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-07-13 20:28:48
    Temat: Re: Bzdety na koncie w Playu.
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
> [...]
    > na playmobile 0,29 złotych /29 groszy/
    > 2 numer: Stan konta 12,84 - na playmobile 12 groszy
    > 3 numer : stan konta 2,28 - na playmobile 2 grosze.

    Mow mi tak jeszcze. Ja, majac na koncie 160zl malo nie dostalem zawalu jak
    zobaczylem 23 grosze na stronie ;)))

  • 3. Data: 2009-07-13 23:05:05
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 22:04:19 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > 2 numer: Stan konta 12,84 - na playmobile 12 groszy
    > 3 numer : stan konta 2,28 - na playmobile 2 grosze.

    Wygląda na to, że kwoty na koncie zmniejszyli 100-krotnie, bo u mnie też
    występuje taki przelicznik.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-07-14 07:01:21
    Od: Sztoker <x...@o...eu>

    On 13 Lip, 22:28, "bartekk" <k...@g...com> wrote:

    > Mow mi tak jeszcze. Ja, majac na koncie 160zl malo nie dostalem zawalu jak
    > zobaczylem 23 grosze na stronie ;)))

    Mnie potraktowali łaskawiej, zostawiając 1,03 zł i niemal drugie tyle
    premii, co dało razem 9 MB transferu do wykorzystania :-) Tak że na
    wiecej postów już raczej nie starczy :-/

    Sztoker

  • 5. Data: 2009-07-14 18:23:28
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Wygląda na to, że kwoty na koncie zmniejszyli 100-krotnie, bo u mnie
> [...]

    Dokladnie. Zamiast 3693MB transferu pozostalo mi 36MB i tez niezle
    spanikowalem.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |