  • 1. Data: 2009-07-14 08:06:28
    Temat: UMTS w Polsce - troche cyferek
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dzisiaj przyjrzymy się jak wygląda kwestia ilościowa stacji bazowych
    UMTS wedle ciekawych podziałów i kryteriów. Pod uwagę weźmiemy lista
    pozwoleń, listy zidentyfikowanych stacji z bazy BTSearch.pl oraz
    podziały szczegółowe jak liczba stacji w poszczególnych miastach, liczby
    miast w zasięgu czy daty wydań pozwoleń. Zaczynamy

    1. Według UKE mamy 13121 ważnych pozwoleń na stacje bazowe systemu UMTS.
    Strona BTSearch.pl posiada wpisy dotyczące zlokalizowanych i
    odnalezionych 5904 stacji co daje 45% wydanych pozwoleń.

    Liczba miast, miejscowości, wsi w których jest co najmniej jedno
    pozwolenie na stacje bazową.

    Plus (Polkomtel): 843
    Era (PTC): 746
    Orange (PTK CENTERTEL) : 607
    Play (P4): 642

    5) Większe miasta z podana liczbą pozwoleń każdej z sieci:
    Warszawa
    Polkomtel: 483
    PTC: 424
    CENTERTEL: 323
    P4: 272

    Wiecej statystyk
    http://teleklony.pl/wp/?p=180

  • 2. Data: 2009-07-14 17:24:46
    Temat: Re: UMTS w Polsce - troche cyferek
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > 1. Według UKE mamy 13121 ważnych pozwoleń na stacje bazowe systemu UMTS.
    > Strona BTSearch.pl posiada wpisy dotyczące zlokalizowanych i
    > odnalezionych 5904 stacji co daje 45% wydanych pozwoleń.
    niewiem cy dobrze zrozumiałem, ale jeśli na btsearch uzytkownicy wpisują
    działajace BTSy, to jest to bardziej miarodajne. W mojej okoicy stoi
    wierza GSM i jeszcze jeden nadajnik na szpitalu, do których to BTSów
    nikt sie jeszcze nie zalogował.

    ToMasz