  • 1. Data: 2009-07-13 19:06:20
    Temat: wszystkie nokie - większa czcionka - działa wam to?
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witajcie,

    na mojej nokii 3110 classic to działa a na waszych? A teraz o co chodzi:
    wciśnijcie zieloną słuchawkę tak, aby wyświetliła się lista połączeń i
    nakierowując na dowolne powiększenie wciśnijcie i przytrzymajcie krzyżyk. U
    mnie czcionka wybranej pozycji się powiększa. U was też?
    Chciałem zaproponowac to osobom starszym z gorszym wzrokiem, ale nie wiem
    czy to tylko na mojej nokii, czy na innych też.

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-07-13 19:11:07
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h3fmk9$8on$1@node1.news.atman.pl, *Wojtek* wrote:
> [...]
    > wzrokiem, ale nie
    > wiem czy to tylko na mojej nokii, czy na innych też.

    Nokia 6300 dziala.
    Nokia 6288 dziala

    Nokia 6310i nie dziala.
    Nokia 6210 Navi (symbian) nie dziala

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-07-14 12:58:52
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Nokia N82 nie działa :(

  • 4. Data: 2009-07-15 21:59:56
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-07-13 21:06, *Wojtek* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > Chciałem zaproponowac to osobom starszym z gorszym wzrokiem, ale nie wiem
    > czy to tylko na mojej nokii, czy na innych też.

    W Nokii 6303 classic działa bez zarzutu

    --
    *Gniewomir*
    Podstawowa różnica pomiędzy człowiekiem zwyczajnym a wojownikiem polega na

  • 5. Data: 2009-07-16 04:26:33
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Wojtek napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witajcie,
    >
    >nakierowując na dowolne powiększenie

    Nie mam Nokii i tego fragmentu nie zrozumiałem.

    Arek

  • 6. Data: 2009-07-16 19:27:38
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Wojtek pisze:
> [...]
    > Chciałem zaproponowac to osobom starszym z gorszym wzrokiem, ale nie wiem
    > czy to tylko na mojej nokii, czy na innych też.

    Nokia 6111 działa IMHO to podgląd numeru który dzwonił jeżeli masz 2
    numery pod jednym kontaktem

    orcio

  • 7. Data: 2009-07-19 08:32:38
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Miało być " nakierowując na dowolne połączenie"