  • 31. Data: 2011-12-05 10:30:33
    Temat: Re: niepewność pomiarowa alkomatu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Monday, December 5, 2011, 10:25:34 AM, you wrote:

    [.........]

    Tobie chyba faktycznie baba nie dała... Takiej wścieklizny z samego
    rańca to nawet ja nie miewam a ponoć jestem najupierdliwszym
    człowiekiem w polskim usenecie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-12-05 10:32:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-05, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > No to może się tak ode mnie odpierdolisz?

    To przez ten deszcz? Tez sie spoznilem do roboty 10 minut!!!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2011-12-05 10:32:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Tobie chyba faktycznie baba nie dała... Takiej wścieklizny z samego
    > rańca to nawet ja nie miewam a ponoć jestem najupierdliwszym
    > człowiekiem w polskim usenecie.

    Uczę się od najlepszego :P

    --
    Paweł

  • 34. Data: 2011-12-05 10:38:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-12-2011 10:32, AZ pisze:
    > To przez ten deszcz? Tez sie spoznilem do roboty 10 minut!!!

    Weź mnie nie wkurwiaj jeszcze ty!!!
    :)

    --
    Paweł

  • 35. Data: 2011-12-05 11:18:18
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Zanim coś napiszesz, to się zastanów: co bzdura? To, że policja organizuje
    > łapanki z mikrofonami? To jest fakt. Kwestia jest właśnie, co z dokładnością
    > takiego pomiaru i na jakiej podstawie się karze kierowców. Mówisz, że
    > "wątpliwych" pacjentów kierują na dowodowe alkomaty... I to jest jakieś
    > wyjaśnienie. Pytanie ode mnie - skąd to wiesz? [niczego nie insynuuję,
    > chciałbym się tylko dowiedzieć, czy tak ci się wydaje, czy to jest wiedza na
    > solidnych podstawach].

    AlcoBlow służy tylko do oznaczania kierowców z wynikiem pozytywnym - to to nawet
    nie daje konkretnego wyniku. Nie jest to więc żaden dowód, jedynie no podstawa
    do dalszego badania. Bo to jest po prostu szybkie - a wiadomo że kierowcy nie
    lubią czekać. Więc przy masowym sprawdzaniu aut jest to idealne rozwiązanie,
    plus nie ma ustnika więc odpada i problem z jego ciągłymi zmianami. Potem są już
    alkomaty dowodowe ręczne, te drukują wynik badania - ten wynik może być już
    podstawą do ukarania. Przy czym czasem robi się więcej niż jedno badanie; wtedy
    wiążący jest ostatni wynik. Są jeszcze alkomaty stacjonarne - spotykane na
    komendach i komisariatach; wynik z nich także jest uznawany za dowód. Do tego
    jest jeszcze badanie krwi; a kierowcy mają prawo w dyskusyjnych - na granicy
    karania - wynikach się domagać, bo dopiero badanie krwi pokazuje dokładny wynik.
    Alkomat nawet najlepszy będzie miał zawsze ten błąd, plus stężenia w krwi i
    wydychanym powietrzu mogą być odrobinę różne - a czasem i dość mocno. Bywa i
    tak...
    Ale niektórzy wolą się kłócić o legalizacje alkomatu czy ustnika, zamiast
    poprosić o badanie krwi...

    WhiteD

  • 36. Data: 2011-12-05 11:30:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 08:30, Tadeusz wrote:

> [...]
    owe=faq

    > Akurat zasilanie może mieć wpływ na pracę suszarki...
    > Poza tym obowiązujące prawo stanowi że urządzenie pomiarowe ma
    > być homologowane z układem zasilania jeżeli nie jest to prąd 230V
    > z gniazdka, nie rozumiem więc co cię oburza w tym że Policja
    > ma przestrzegać obowiązującego prawa?

    Ale wiesz, że 230V to w gniazdku praktycznie nigdy nie masz? Gdzie
    homologacja elektrowni ja się pytam?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 37. Data: 2011-12-05 11:36:57
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <> napisał w wiadomości ...

    > Gdzie homologacja elektrowni ja się pytam?

    pytaj ustawodawcę

  • 38. Data: 2011-12-05 11:38:35
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > Nie, zawsze podczas zatrzymania żądam homologacji na w/w elementy +
    > dodatkowo na akumulator, alternator, przewód masowy,telefon komórkowy i
    > buty policjanta.

    albo jesteś policjantem, albo jesteś pojebany - co prawie na jedno wychodzi
    :)
    tylko dlaczego ma to być problem wszystkich na pms?

  • 39. Data: 2011-12-05 11:40:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 10:36, Tadeusz wrote:

    > pytaj ustawodawcę

    No to pytaj, to nie ja jeżdżę nawalony i szukam wymówek.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 40. Data: 2011-12-05 11:48:53
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > No to pytaj, to nie ja jeżdżę nawalony i szukam wymówek.

    przecież to ty pytałeś tutaj więc bądź konsekwentny :)

    ja tez nie jeżdżę nawalony
    ale wkurwia mnie gdy "suszarkowy" pokaże mi pomiar
    więcej niż mało prawdopodobny na dodatek po dokładnym
    sprawdzeniu okazuje się, że jest on sprzed ponad pół godziny!
    Ilu ludzi da sie naciągnąć bo nie przyjdzie im do głowy tego sprawdzić?
    To ma być uczciwość? Od tego mamy mieć policjantów?
    Policja ma sama przestrzegać prawa a potem wymagać tego od obywateli.
    Skoro tobie powiedzą - a ja tak usłyszałem: "zgadzam sie z panem że to
    ograniczenie jest bez sensu ale stoi i obowiązuje więc tu pilnujemy"
    to niech przestrzegają też prawa w zakresie przepisów homologacyjnych!