    From: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: niepewność pomiarowa alkomatu
    Date: Mon, 5 Dec 2011 11:48:53 +0100

    Użytkownik "kamil" <> napisał w wiadomości ...

    > No to pytaj, to nie ja jeżdżę nawalony i szukam wymówek.

    przecież to ty pytałeś tutaj więc bądź konsekwentny :)

    ja tez nie jeżdżę nawalony
    ale wkurwia mnie gdy "suszarkowy" pokaże mi pomiar
    więcej niż mało prawdopodobny na dodatek po dokładnym
    sprawdzeniu okazuje się, że jest on sprzed ponad pół godziny!
    Ilu ludzi da sie naciągnąć bo nie przyjdzie im do głowy tego sprawdzić?
    To ma być uczciwość? Od tego mamy mieć policjantów?
    Policja ma sama przestrzegać prawa a potem wymagać tego od obywateli.
    Skoro tobie powiedzą - a ja tak usłyszałem: "zgadzam sie z panem że to
    ograniczenie jest bez sensu ale stoi i obowiązuje więc tu pilnujemy"
    to niech przestrzegają też prawa w zakresie przepisów homologacyjnych!