  • 71. Data: 2016-07-13 00:18:49
    Temat: Re: niedawno temu w Ameryce
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Ogolnie malo alkoholu pije. To zadna duma pic alkohol. Oczywiscie alkoholik
    tego nie zrozumie.
    ---
    A ja ziemniaków mało jem. To żadna duma jeść ziemniaki... :-)

  • 72. Data: 2016-07-13 00:34:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Ogolnie malo alkoholu pije. To zadna duma pic alkohol. Oczywiscie alkoholik tego
    nie zrozumie.

    to żaden wstyd przyznać sie do alkoholizmu

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2016-07-13 10:51:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Ogolnie malo alkoholu pije. To zadna duma pic alkohol. Oczywiscie
    >alkoholik tego nie zrozumie.

    Duma za to sie co pol roku up* ...

    J.

  • 74. Data: 2016-07-13 10:58:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak za alkohol można było załatwić wszystko to pędzili
    >wszyscy inteligentni i rozsądni. Skończyły się kartki na
    >alkohol i zmienił się ustrój znowu pędzi tylko margines.

    Zebys sie nie zdziwil - zobacz chocby ceny kolumn na allegro.

    Hobby takie. Ludzie wlasne piwo teraz nawet robia ..

    >Jak podejmuje gości to nie zaproponuje bimbru zamiast koniaku,
    >bo nie wypada mimo że i tak by nie poczuli różnicy.

    A proponowalem i chetnie pili.
    Bo to nawiasem mowiac koniak tak naprawde byl.

    J.

  • 75. Data: 2016-07-13 11:29:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiekszy powod do dumy niz codzienne wypijanie piwa albo dwoch piw do lustra.

  • 76. Data: 2016-07-13 11:33:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chetnie pili bo darmo pili. Polak do taki debil ze pochwali kocie szczyny jesli
    procenty beda mialy i darmo beda. Zeby koniak sie zrobil to winiak musi w beczkach po
    winie wiele lat odlezec. Tak ze ujmij z tym koniakiem bo masz z czego.

  • 77. Data: 2016-07-13 12:46:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Chetnie pili bo darmo pili.
    >Polak do taki debil ze pochwali kocie szczyny jesli procenty beda
    >mialy i darmo beda.

    No to ja mam innych znajomych.
    Ale jak ktos alkoholikiem nie jest, a pije co pare miesiecy po to, aby
    sie up*, to moze i tak mysli :-)

    > Zeby koniak sie zrobil to winiak musi w beczkach po winie wiele lat
    > odlezec. Tak ze ujmij z tym koniakiem bo masz z czego.

    Niech bedzie. Czyli znakomite Brandy im zaserwowalem :-)

    J.

  • 78. Data: 2016-07-13 12:49:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wiekszy powod do dumy niz codzienne wypijanie piwa albo dwoch piw do
    >lustra.

    No coz, dzis zimno, ale wczoraj goraco i jakos nie widze nic zlego w
    wypiciu chlodnego piwa, nawet jesli do lustra ...

    J.

  • 79. Data: 2016-07-13 16:24:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu ujmij bo jest z czego. Brandy czyli po naszemu winiak tak jak koniak musi
    lezakowac. Sa kraje ze minimalne czasy lezakowania okreslone sa w prawie. W Niemczech
    to minimum dwa lata a w Portugalii 18 miesiecy. Oczywiscie lezakowanie musi odbywac
    sie w okreslonych warunkach. Ten zachwalany przez Ciebie plyn to byl zwyczajny
    samogon. Pomijam drobny szczegol ze podstawowym surowcem do produkcji winiaku sa
    winogrona. U nas gatunki umozliwiajace zrobienie winiaku nie rosna.

  • 80. Data: 2016-07-13 16:41:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A kto twierdzi ze jest cos zlego w okazjonalnym piciu piwa. W tym roku wypilem z trzy
    butelki tego trunku. Zle jest picie codziennie.