  • 11. Data: 2010-02-02 23:06:17
    Temat: Re: nie to, że flame...
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    J.F. wrote:

    > Panocku, cosik mi sie widzi ze wy w ryj chcecie dostac a nie o opony
    > spytac :-)

    :->

    > Na letnich sie teraz po miescie jezdzi tak samo jak na zimowych.
    > Tzn wcale, bo nawet najlepsza zimowka w osobowym aucie nie sforsuje
    > 30cm sniegu na parkingu. A tyle tam zrzucili.

    no to fakt - największym problemem jest parkowanie - takie by się nie
    zawiesić
    a to już zaliczyłem... :/

    ale jazda - nie no - mi się jeździ dobrze...
    problemy trakcyjne oczywiście są
    ale sytuacja całkowicie do opanowanie
    natomiast moje doświadczenia z oponami letnimi i śniegiem sprzed kilku lat
    były takie, że się nie da...

    i o ile 4 ostatnie zimy wręcz rozpieszczały
    to ta niestety dość mocno daje się we znaki
    a jutro ponoć same atrakcje i dodatkowe opady śniegu...

    > Na tramwaje wyrobilem juz chyba kilkuletnia norme :-(

    ja zauważyłem tylko jedną rzecz
    coraz więcej samochódw stoi na parkingach
    coraz luźniej w centrum - pomimo opadów śniegu...
    czyli rzeczywiście ludzie ruszyli do komunikacji

    ja niestety nie mam takiej możliwości

    --
    limken polimken

  • 12. Data: 2010-02-02 23:30:34
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    limken wrote:

> [...]
    > problemy trakcyjne oczywiście są
    > ale sytuacja całkowicie do opanowanie
    > natomiast moje doświadczenia z oponami letnimi i śniegiem sprzed

    Ja w astrze mam letnie i auto stoi kolo domu - wlasnie przez problemy z
    parkowaniem kolo pracy, bo jechac mozna spokojnie -
    zabralem zonie galaxy ktory jest wyposazony z przodu w zimowki z tylu
    wielosezonowe , opony szerokie , wysoki profil
    w sumie daje rade w tej brei bo sniegiem tego nazwac nie mozna , ale glownie
    to zasluga duzego przeswitu auta
    o czym juz kilku kierowcow osobowek z zimowkami sie przekonalo gdy chcieli
    wjechac
    na opuszczone przeze mnie miejsce parkingowe - wjechali do polowy rozpedem i
    koniec ani do przodu ani do tylu trzeba bylo wypychac

  • 13. Data: 2010-02-02 23:53:58
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    limken <l...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > mieście
    > bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie niezauważalna

    Rok temu testowałem, w aucie ze szperą (tak to się chyba w końcu
    nazywa :) ), bez esp - ale z jakąś jeszcze trakcją, czy jak to
    kiedyś nazwałem: "chyba dyferencjał mi nie działa".

    tz. jeździłem cała zime na letnich. (i chyba zimowych z tyłu).

    i wygląda to tak:

    -hamowanie na wprost dużo dużo gorsze
    -zakręty ok
    -jakieś tam poślizgi czy coś polegają na tym że czasami czuć że bokiem leci
    -ruszanie chyba gorzej bo zrywa
    -generalnie bez problemu daje się jeździć

    pozdrawiam.

  • 14. Data: 2010-02-03 00:34:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    limken pisze:

    > Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    > 4x4?
    >
    > jeśli tak to się nie liczysz :)

    ROTFL
    Odpowiedz ci nie pasuje trollu to sie nie liczy?

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2010-02-03 00:53:08
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Karolek wrote:

    > ROTFL
    > Odpowiedz ci nie pasuje trollu to sie nie liczy?

    Trola to masz w majtkach
    plonk

    --
    limken polimken

  • 16. Data: 2010-02-03 06:59:21
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Na letnich sie teraz po miescie jezdzi tak samo jak na zimowych.
    > Tzn wcale, bo nawet najlepsza zimowka w osobowym aucie nie sforsuje
    > 30cm sniegu na parkingu. A tyle tam zrzucili.

    Moja forsuje :P
    --
    Olleo

  • 17. Data: 2010-02-03 07:06:37
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości
    > ale chciałem się spytać czy w tym roku też się fajnie jeździ na letnich
    > po mieście

    Ja moge napisać jak się jeździ na zimowych. Na drogach normalnie, chociaż
    dziś popadało to znów znajdą się jadaćy max 20kmph :/
    Jeśli chodzi o osiedlówki to koszmar, jeżdze po zadupiach na których pługa
    dawno nie było i raz się zakopałem bo źle zapamiętałem jak droga przebiega
    :), na drogach osiedlowych mogłbym mieć koła drewniane bo zimówki nie
    pozwalają na swobodne skręcanie w RWD nawet jak mam tylko
    kikunastocentymetrowe koleiny.
    Kilka lat temu były podobnie zasypane parkingi i na oponach zimowych w
    Poldku było podobnie.

    > bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie
    > niezauważalna ;)

    Jakbym nie jezdził po zadupiach to miałbym na autku opony letnie, z resztą
    przez ostatnie lata zawsze w jednym aucie które nie wyjeżdzało w trase
    miałem letnie i problemów wielkich nie było.

    Pozdr

  • 18. Data: 2010-02-03 07:08:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    limken pisze:

    > Trola to masz w majtkach plonk

    LOL, to mi dojebales, jeszcze tupnij nozka maly czlowieczku :P

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2010-02-03 07:09:34
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

> [...]
    > Tzn wcale, bo nawet najlepsza zimowka w osobowym aucie nie sforsuje
    > 30cm sniegu na parkingu. A tyle tam zrzucili.

    Parkingi teraz to często większy dramat niż zadupia gdzie psy nawet dupami
    nie szczekają :/

    > Na tramwaje wyrobilem juz chyba kilkuletnia norme :-(

    Ja jeszcze się bronie, ale po wczorajszym ranku sam nie wiem jak będzie
    dalej, na oko jest tak samo do dupy jak wczoraj - może się uda wyjechać...

    Pozdr

  • 20. Data: 2010-02-03 08:22:13
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    limken pisze:
    > ale chciałem się spytać czy w tym roku też się fajnie jeździ na letnich
    > po mieście
    > bo wg wielu grupowych specjalistów zima w mieście kompletnie
    > niezauważalna ;)

    Dokładnie o to samo chciałem zapytać :)
    Ale dobrze, że przeczytałem twojego posta, bo oprócz trollingu dostałoby
    mi się za powtórkę ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański