  • 1. Data: 2010-02-13 15:08:34
    Temat: Re: Almera sonda lambda - reaktywacja :-(
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hl63v1$mgo$1@inews.gazeta.pl...
    > bingo :-)
    > Akurat w tym aucie to nie był mój wybór, taki kupiłem.
    > Lokalizacja bardzo mi pasuje.
    > Daj znać jak znajdziesz alternatywę.

    Jasne ale nie mam takich problemów. Sondę raz wymieniłem na używkę
    (oryginał) przy ok. 200kkm i tyle. Wielu poleca warsztat na Rowerowej*), ja
    osobiście tam jeszcze nie byłem. Teraz przymierzam się do regeneracji
    (wymiany) reduktora. Nie jest to filozofia więc może to zrobę sam.

    *) chodzi o Lublin

    pozdr
    lublex

  • 2. Data: 2010-02-13 18:05:01
    Od: z <z...@g...pl>

    lublex pisze:

> [...]
    > ja osobiście tam jeszcze nie byłem. Teraz przymierzam się do regeneracji
    > (wymiany) reduktora. Nie jest to filozofia więc może to zrobę sam.

    Chyba nie masz sekwencji?. W II gen. też miałem takie plany tylko
    szybciej było zlecić to rzeczonej firmie (250 zł) i wszystko było ok.
    Teraz korci mnie żeby sobie wszystko samemu regulować, byłoby taniej
    tylko czasu nie ma :-(

  • 3. Data: 2010-02-13 18:45:51
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

> [...]
    > było zlecić to rzeczonej firmie (250 zł) i wszystko było ok.
    > Teraz korci mnie żeby sobie wszystko samemu regulować, byłoby taniej tylko

    Nie, nie regulację. To serwis. Gdyby "rzeczona firma" chciała za to 250 zł
    to też bym się nie zastanawiał.
    A jak chcą za regenerację prawie 2x tyle i jeszcze trzeba się męczyć z ich
    regulacją, to szukam innych rozwiązań. Kpl. naprawczy do ANA04 to 130 zł,
    regulacja ok. 100.
    Instalacja Elpigaz Elisa (IV)

    pozdr
    lublex