  • 31. Data: 2010-02-03 19:49:10
    Temat: Re: nie to, że flame...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał

    > ja pisałem o typowo letnich
    > te które miałem nie nadawały sie do jazdy zimą
    > a jak spadł sniego nie mozna było mówić o jeździe wcale

    No i jedne takie sa, a inne radza sobie nie najgorzej.

    > pytanie co to za całoroczna...
    > miałem nadzieję, że całoroczne jednak dadzą radę

    Debica Navigator. Poprzedniej zimy bylem dosc zadowolony i to w
    gorach, teraz rok starsze, bieznika jakies 1/3 mniej, i na plaskim
    nie wyrabiaja.
    Ale na tym plaskim - snieg na lodzie, male strome dolki i nadal nie
    mam pelnego porownania, bo moze i zimowki by zawiodly.

    > natomiast w pierwszym poście - odnosiłem do stwierdzeń tych osób,
    > które
    > pisały, że śniegu w miescie w zimie nie ma
    > a jak jest to kilka godzin i spokojnie da się ZAWSZE jeździć na
    > LETNICH oponach...

    No wiec jesli chodzi o wroclaw .. to sie wiele nie pomylili :-)
    Snieg na _jezdniach_ na glownych drogach lezal stosunkowo krotko
    moze ze dwa dni, na bocznych stopniowo dluzej, a snieg na
    parkingach zniechecal lub uniemozliwial jazde nawet tym co maja
    zimowki.

    Koniec koncow musialem i tak saperke kupic i pare razy nia machac
    :-)

    J.