  • 1. Data: 2012-08-03 09:53:40
    Temat: nie lataj samolotem bez OC na auto!
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@W...gazeta.pl>

    bylo?
    w sumie piatek jest....

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12244035.html

    w zwiazku z tym jesli lecisz do usa na dlugi czas lub gdzies Cie wysylaja na
    dluuuga delegacje a nie wymeldujesz auta /jak? czasowo sie nie da chyba?/ i
    nie wrocisz na czas zaplacic za OC.... itp. itd....
    po powrocie czeka cie premia, tak na wszelki wypadek, zebys sobie przypomnial
    do jakiego kraju wrociles....
    ???????
    moze byc i lagodniejszy wariant - ja czegos nie kumam. oby. wiek swoje robi...

  • 2. Data: 2012-08-03 10:04:11
    Temat: Re: nie lataj samolotem bez OC na auto!
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-08-03 09:53, marian co imie ukrywa wrote:

> [...]
    > nie wrocisz na czas zaplacic za OC.... itp. itd....
    > po powrocie czeka cie premia, tak na wszelki wypadek, zebys sobie przypomnial

    Przedluzenie polisy mozna zalatwic telefonicznie albo mailowo a przelew
    zrobic przez bank internetowy. Nigdzie i po nic nie trzeba wracac.
    Rachunkow i czynszu tez nie zaplacisz, bo gdzies wyjechales?

    > moze byc i lagodniejszy wariant - ja czegos nie kumam. oby. wiek swoje robi...

    Mmhmm.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2012-08-03 10:29:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello elmer,

    Friday, August 3, 2012, 10:04:11 AM, you wrote:

    > Przedluzenie polisy mozna zalatwic telefonicznie albo mailowo

    Nie bardzo - trzeba podpisać :(

    > a przelew zrobic przez bank internetowy. Nigdzie i po nic nie trzeba wracac.

    Kiedy własnie problem z przedłużeniem polisy. Kiedys to szło automatem
    niemal. PZU nawet wysyłało gotowe druczki wpłat. Teraz co roku mam
    wizytę agenta.

    > Rachunkow i czynszu tez nie zaplacisz, bo gdzies wyjechales?

    Rachunki i czynsze to nie nowe umowy tylko konsekwencja zawarcia
    dłuższej umowy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2012-08-03 10:33:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Nie bardzo - trzeba podpisać :(

    Nie trzeba.

    > Kiedy własnie problem z przedłużeniem polisy. Kiedys to szło automatem
    > niemal. PZU nawet wysyłało gotowe druczki wpłat. Teraz co roku mam
    > wizytę agenta.

    Ciekawe. Przedłużenie jest ustawowe, jeżeli wcześniejsza polisa była
    zawarta na rok. Oczywiście możliwym jest, że coś się zmieniło,
    ale o niczym takim nie wiem - żyję w słodkiej niewiedzy?

  • 5. Data: 2012-08-03 11:31:02
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-08-03 09:53, marian co imie ukrywa pisze:

> [...]
    > nie wrocisz na czas zaplacic za OC.... itp. itd....
    > po powrocie czeka cie premia, tak na wszelki wypadek, zebys sobie przypomnial

    Witaj przybyszu z przeszłości!

    Teraz mamy tu telefony komórkowe (takie bez kabla - można je zabrać
    wszędzie i wszędzie kupić), internet (takie coś, że przez komputer, a
    nawet przez taki lepszy telefon można zlecić przelew z banku, wykupić
    polisę, zawrzeć umowę, wypowiedzieć ją, wysyłać i odbierać listy itd.) i
    wiele firm oraz prawie wszyscy ludzie w cywilizowanych krajach to
    wykorzystuje, aby załatwiać sprawy tego typu nie ruszając się z domu,
    albo właśnie będąc w podróży. To na prawdę fajna sprawa - jedna z
    fajniejszych rzeczy, jakie przyniósł nam rozwój technologii przez
    ostatnie 20 lat. Gdzie ty byłeś w tym czasie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2012-08-03 11:33:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-08-03 10:29, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie bardzo - trzeba podpisać :(

    Od paru lat u tego samego ubezpieczyciela nic nie podpisuje. W tym roku
    tak samo. Place przelewem, dostaje dokumenty poczta.

    Agenta nie widzialem na oczy z 7 lat :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2012-08-03 11:35:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-08-03 11:31, LEPEK wrote:

> [...]
    > fajniejszych rzeczy, jakie przyniósł nam rozwój technologii przez
    > ostatnie 20 lat. Gdzie ty byłeś w tym czasie?

    Az dziw ze nie napisal o podrozy Batorym ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2012-08-03 11:50:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** maniuś co imie ukrywa pisze tak:

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12244035.html

    > Jak to możliwe? - Wiele osób jest zaskoczonych, skąd wiemy o tym,
    > że nie mieli OC, skoro nie kontrolowała ich policja.

    jaki kraj tacy terroryści

    > Tymczasem od początku roku Fundusz uruchomił nowe narzędzie, które
    > monitoruje bazę polis komunikacyjnych i wykrywa przerwy w
    > ubezpieczeniu danego pojazdu - tłumaczy prezes UFG Elżbieta
    > Wanat-Połeć

    łolaboga koło wynalazłam!

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2012-08-03 12:39:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-08-03 10:29, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Od paru lat u tego samego ubezpieczyciela nic nie podpisuje. W tym
    >roku
    >tak samo. Place przelewem, dostaje dokumenty poczta.

    >Agenta nie widzialem na oczy z 7 lat :)

    Ja bym nie widzial nawet dluzej, gdyby mi sie nie chcialo zmienic
    ubezpieczycieli.

    Dopiero jedna pani z Allianz sie wygadala, ze jak sie wplaci u niej,
    to ona z tego jakas prowizje ma .. a Allianz bezczelny w dodatku
    przysyla takie kwitki ze najlepiej pojsc na poczte i poprosic o
    pieczatke, bo bez tego wyglada jak nieoplacony.

    No ale podniosl ceny i sie rozstalismy :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-08-03 12:52:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marian co imie ukrywa" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >do jakiego kraju wrociles....
    >???????
    >moze byc i lagodniejszy wariant - ja czegos nie kumam. oby. wiek

    Nie ty, dziennikarze pijani jak zwykle wszystko pop*.

    Samochod zarejestrowany ma obowiazek byc ubezpieczony. Ubezpieczenie
    sie automatycznie przedluza ( ile zaplacono cala skladke za poprzedni
    rok) na rok nastepny, wiec mozesz sobie poleciec, a polise nowa masz.
    Zaplacisz jak wrocisz, albo i pozniej, ale polisa ciagle jest i byla.

    Gdzies na to sie naklada UFG, ktore jako organizacja polprywatna ma
    prawo naliczania kar, ma dostep do polis, ale nie ma do bazy
    zarejestrowanych pojazdow.
    W rezultacie moze interweniowac tylko gdy dostanie sygnal: od policji
    jak zlapia bez OC, od urzedu rejestracyjnego, ktory przy czynnosciach
    ma sprawdzac OC, no i ostatnie osiagniecie informatyki - wyszukuja w
    bazie polis pojazdy ktore polise mialy, potem nie mialy, a potem znow
    mialy. Bo wiecej nie moga znalezc.

    Tytulowy pan Artur moze nie wplacil wszystkich rat i mu sie nie
    przedluzyla.
    Albo wypowiedzial poprzednia polise, tylko zapomnial drugiej zawrzec -
    jego blad.
    Albo zawarl nowa za pozno, UFG go wyszukalo, wezwalo, a on glupi nie
    wie ze stara polisa sie przedluzyla i mial na te krytyczne 2 tygodnie.

    Trzeba znac obowiazujace przepisy, ktore sie tu akurat nie zmienily od
    bardzo wielu lat - OC na pojazd trzeba zawsze posiadac, nawet jak sie
    nie jezdzi.

    J.