  • 1. Data: 2012-08-03 09:19:54
    Temat: gdzie najtansze opony w sieci?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    muszę kupić 2 opony w rozmiarze 195/50 r15

    robił ktoś rozeznanie jaki sklep ma ceny wraz z wysyłką sensowne?

    sprawdzam oczywiscie sklepy w ceneo,
    ale nie wszystkie tam jednak są dodane, po za tym, każdy sklep ma inaczej z
    wysyłką.

    rozwazam uzywki, ale jak mam zaplacic za 2 opony np 250 zl, a nowe mogę mieć
    za 320, to ...;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2012-08-07 09:57:09
    Temat: Re: gdzie najtansze opony w sieci?
    Od: ad <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-03 09:19, Bartek pisze:
> [...]
    > inaczej z wysyłką.
    >
    > rozwazam uzywki, ale jak mam zaplacic za 2 opony np 250 zl, a nowe mogę

    8opon.pl
    kupilem tam ostatnio
    http://www.8opon.pl/7513_165-70r14t-rainexpert.html
    mogę szczerze polecić