  • 31. Data: 2012-08-04 20:06:28
    Temat: Re: nie lataj samolotem bez OC na auto!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Saturday, August 4, 2012, 7:46:03 PM, you wrote:

    > Nie trzeba.

    Rozmawiałem z agentem i bywa różnie :( Co do zasady jednak masz rację
    - w większości przypadków nie trzeba podpisywać. O ile w poprzednim
    okresie ubezpieczenia nie było jakieś wpadki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2012-08-06 22:00:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Aug 2012 00:56:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > ? masz jakieś biurokratyczne zapędy?
    > Kto mówi o wyrejestrowywaniu w urzędzie?
    > Powinno być prawo: jak jedziesz, masz mieć OC.
    > I teraz - jak potrzebujesz auto 30 dni w roku, to idziesz do ubezpieczalni
    > i płacisz OC za 30 dni w roku. Jak będziesz potrzebował ponownie - opłacasz
    > ponownie. I tyle.

    W zasadzie sie z toba zgadzam. Pytanie czy wtedy nie byloby
    nieubezpieczonych pojazdow jezdzacych po drogach dwa miliony ..

    J.

  • 33. Data: 2012-08-06 23:56:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > W zasadzie sie z toba zgadzam. Pytanie czy wtedy nie byloby
    > nieubezpieczonych pojazdow jezdzacych po drogach dwa miliony ..

    mam dejavu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z