  • 191. Data: 2024-08-08 13:39:00
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Dobre, a nawet doskonałe. Mogli go nie przesłuchiwać, ale nie chciało im
    > się nic robić, to go wezwali, żeby go przesłuchać.

    Puknij się w główkę. Celem nie jest przesłuchanie kogoś.

  • 192. Data: 2024-08-08 14:04:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 13:39, io pisze:
    > Puknij się w główkę. Celem nie jest przesłuchanie kogoś.

    Nie, no oczywiście. Wysyłamy świadkowi wezwanie w celu stawienia się w
    charakterze świadka, bo nie chcemy go przesłuchiwać. To przecież to
    oczywiste. Że tez nie pomyślałem o tym :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 193. Data: 2024-08-08 18:32:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 8 Aug 2024 14:04:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie, no oczywiście. Wysyłamy świadkowi wezwanie w celu stawienia się w
    > charakterze świadka, bo nie chcemy go przesłuchiwać. To przecież to
    > oczywiste. Że tez nie pomyślałem o tym :-)

    Albo wysyłamy, z nadzieją, że sie nie stawi, i wtedy spokojnie
    umorzymy sprawę, oraz nałożymy karę na fotografa :-P

    J.

  • 194. Data: 2024-08-08 20:27:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 08.08.2024 o 18:32, J.F pisze:

    > Albo wysyłamy, z nadzieją, że sie nie stawi, i wtedy spokojnie
    > umorzymy sprawę, oraz nałożymy karę na fotografa :-P

    Tak to wygląda, że nie liczy się sens przepisów tylko by komuś przy
    okazji przyłożyć a nie narobić się.