  • 41. Data: 2010-03-22 19:26:20
    Temat: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ho554u$qcs$1@mx1.internetia.pl...

    > I wszyscy to groźni uzbrojeni bandyci, ścigani tuż po dokonania
    > napadu-zabójstwa?

    Ale przeciez mozna by i u nich - "Policja, stac, bo uzyjemy broni",
    strzal ostrzegawczy, strzal w plecy, czy jak sie komus nie podoba
    to w czolo.
    Ale i oni odeszli od tych metod, choc nie zawsze :-)

    Widac i u nich zdarzalo sie samochody pomylic, albo dzieci z
    zabawkami bank obrabowaly ..

    >Czy w Polsce policja spycha z drogi samochody tak jak w USA?

    Kolczatki jakies rozstawiamy, to lepiej czy gorzej ?

    > Nie trafił, tylko sam sprowokował.

    Po paru nieszczesliwych przypadkach i u nas policji zasadniczo
    zabroniono strzelac do kierowcow, obywatele sa znacznie
    bezpieczniejsi jak policja ma bron bez amunicji :-)

    J.

  • 42. Data: 2010-03-23 10:40:25
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > Znaczy jakie? Ominął policjanta, a potem zawrócił?

    Zawrócił w kierunku blokady i jadąc tyłem na motorze dostał kulę
    w plecy.

    Ech, pamiętam z lat szczenięcych takiego jednego co się przechwalał
    że w simsonie ma wsteczny.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 43. Data: 2010-03-23 15:51:36
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jakub Witkowski wrote:
> [...]
    Napad

    > Na razie to jeden zasądził a drugi odmówił. Nieprawomocnie zdaje się.

    To, nie zapominając o bandyckim omijaniu blokady, poczekajmy na prawomocny.

    --
    Bydlę

  • 44. Data: 2010-03-23 16:17:53
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    >To, nie zapominając o bandyckim omijaniu blokady, poczekajmy na prawomocny.
    Wiesz jak wygladala blokada?
    Radiowoz w cieniu lipy i policja gadajaca z babka na poboczu.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 45. Data: 2010-03-23 20:32:20
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Bartek Kacprzak wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Wiesz jak wygladala blokada?

    Nie zrozumiałeś, że postanowiłem poczekać na prawomocny wyrok?

    > Radiowoz w cieniu lipy i policja gadajaca z babka na poboczu.

    I sąd odrzucił twoje zeznania?
    Prokurator też?

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2010-03-23 20:56:40
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    >Nie zrozumiałeś, że postanowiłem poczekać na prawomocny wyrok?
    Czyli "bandyckie" omijanie czegos co nawet nie wyglada jak blokada
    policyjna
    jest takim eufemizmem?

    >I sąd odrzucił twoje zeznania?
    >Prokurator też?
    Nie moje, tylko naocznego swiadka, ktory tamtedy przejezdzal chwile
    wczesniej.
    I to nie bylo przedmiotem sledztwa, tylko smierc w wyniku postrzalu i
    zasadnosc uzycia broni.
    Kilka watkow wczesniej chwalisz sie czytaniem szczegolowych warunkow
    umow,
    wiec doczytaj co sie tam dzialo a nie pitolisz bez sensu.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 47. Data: 2010-03-23 23:14:42
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Bartek Kacprzak wrote:

> [...]
    > policyjna
    > jest takim eufemizmem?

    > Nie moje, tylko naocznego swiadka, ktory tamtedy przejezdzal chwile

    Odrzucił?
    Ciekawe...

    > I to nie bylo przedmiotem sledztwa, tylko smierc w wyniku postrzalu i
    > zasadnosc uzycia broni

    Pisałeś coś o tym, że ta blokada, to nie byłą blokada, a stojący na
    poboczu samochód i jakaś pani rozmawiająca z kimś-tam.
    To dlatego motocyklista uznał że była to blokada i zawracł?

    .
    > Kilka watkow wczesniej chwalisz sie czytaniem szczegolowych warunkow
    > umow,

    Tak, czytam umowy,
    Jaki to ma związek z tym, że nie wiesz co się tam działo?
    I że sąd ma swoje zdanie na ten temat?

    > wiec doczytaj co sie tam dzialo

    Gdzie jest napisana PRAWDA o tamtym wydarzeniu?
    Nie twoje wyobrażenie, czy moje, a prawda?
    ;>

    > a nie pitolisz bez sensu.

    Tak się zwracaj do swojej matki i swojego ojca.
    Może im się to podoba.

    --
    Bydlę

  • 48. Data: 2010-03-24 08:55:44
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Bartek Kacprzak wrote:
    >Odrzucił?
    >Ciekawe...
    Wlasnie.

    >Pisałeś coś o tym, że ta blokada, to nie byłą blokada, a stojący na poboczu
    >samochód i jakaś pani rozmawiająca z kimś-tam.
    >To dlatego motocyklista uznał że była to blokada i zawracł?
    Minal radiowoz, pojechal dalej, pozniej zawrocil i jadac w kierunku
    powrotnym minal drugi raz tego gliniarza. Wtedy nastapilo "strzelanie". i
    rzekoma proba przejechania policjanta.

    .

    >Tak, czytam umowy,
    >Jaki to ma związek z tym, że nie wiesz co się tam działo?
    >I że sąd ma swoje zdanie na ten temat?
    Wystarczylo czytac wtedy opisy zeznan swiadkow, dawalo sie nawet obejrzec
    zeznania policjanta w sieci.

    >Gdzie jest napisana PRAWDA o tamtym wydarzeniu?
    >Nie twoje wyobrażenie, czy moje, a prawda?
    Prawdy to sie juz teraz nie dowiemy, bo przeciez nie mozna skazac
    policjanta. A jedyny swiadek, ktory widzial to dokladnie nie zyje.

    >Tak się zwracaj do swojej matki i swojego ojca.
    >Może im się to podoba.
    Matki i Ojca to sie pisze z duzej litery, i od moich to ci wara fiucie.

    PLONK

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 49. Data: 2010-03-24 09:13:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Matki i Ojca to sie pisze z duzej litery

    Jakieś nowe zasady uchwalili?

  • 50. Data: 2010-03-24 09:32:28
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    to pisze:

    > Ależ było.

    > To już sprawa policjantów, żeby taką akcję przeprowadzić bez strat wśród
    > osób postronnych. Jak coś nie wyszło, to trzeba płacić.

    To juz sprawa 'niewinnych' by zatrzymac sie na wezwanie. Ucieka - jest
    podejrzanym bandytą, ktorego nalezy zatrzymać.
    Najwyższy czas, by po 20 latach bezhołowia policje zacząc traktowac na
    serio. Niedługo policjant bedzie stawał na baczność przed byle dupkiem,
    bo ten go ostarży o krzywy uśmiech....

    Pozdrawiam
    M.