  • 11. Data: 2012-07-08 14:06:17
    Temat: Re: nie czaję nowych dysków
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-07-08 12:55, identyfikator: 20040501 wrote:

    > w instalatorze xp nie można chyba nic wybrać, więc jak rozumiem trzeba
    > dysk najpierw sformatować zewnętrznym programem? jakim? dzięki za info.

    http://www.paragon-software.com/home/partition-align
    ment/ (mozna ustawic
    juz istniejące partycje)

    http://support.wdc.com/product/downloadsw.asp?sid=12
    8&lang=pl&print=y
    (dla dysków WD)

    zapewne jest wiele innych, szukaj pod hasłem partition alignment
    /niestety od lat nie uzywam XP, takze nie mam nic pod ręką/

  • 12. Data: 2012-07-09 10:36:37
    Od: Michal <u...@i...pl>

    > przeglądam sobie dyski WD SATA >1TB i widzę, że w tych nowszych zmienili
    > rozmiar sektora... czy taki dysk pójdzie z Windows XP? uwaga: jak Ktoś
    > nie ma nic do powiedzenia to niech nie pisze...

    http://www.bit-tech.net/hardware/storage/2010/04/01/
    the-facts-4k-advanced-format-hard-disks/2

    --
    /MB