  • 21. Data: 2014-05-20 10:24:44
    Temat: Re: navteq
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 May 2014 10:20:33 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > No niestety, widzę że na tej mapie nie da się tak tego wyświetlić.
    > Podaje wobec tego namiary:
    >
    > rejon - 52.46899, 18.07571. Najlepiej sprawdzić na tej mapie spod linku
    > - UMP

    faktycznie. można się pochlasatać nie ma ścieżki przez las
    http://osm.org/go/0OTj14wW1-?m=

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-05-20 10:27:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-20 10:20, masti pisze:

    > i to jedyny jaki masz? na dodatek dawno nieaktualny?
    > bo rondo zostało wrysowane 28 września 2008
    > a ostatnia edycja na nim, czysto kosmetyczna, był 10 kwietnia 2011
    >
    > Odhibernowali Cię? czy trollujesz z premedytacją?

    To dlaczego na mapie jest widoczne od jakiegoś miesiąca-dwu? Tak
    właściwie dlaczego Ty mimo że czysto teoretyzujesz zarzucasz mi pisanie
    nieprawdy?

  • 23. Data: 2014-05-20 10:31:11
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-20 10:24, masti pisze:

    > faktycznie. można się pochlasatać nie ma ścieżki przez las
    > http://osm.org/go/0OTj14wW1-?m=

    Fakt, pochlastać się idzie, tym bardziej że nie chodzi o polne ścieżki a
    o szerokie drogi szutrowe po których można dojechać okolicznych jezior.
    W najbliższej okolicy nie ma również wcale nie małej wsi Zygmuntowo.

  • 24. Data: 2014-05-20 10:44:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 May 2014 10:27:12 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > To dlaczego na mapie jest widoczne od jakiegoś miesiąca-dwu?

    bo nie aktualizowałeś mapy? zresztą nie wiadomo której. bo na mojej w
    nawigacji aktualizacje są co 3-4 dni najpóźniej i to jak uzywam map
    offline. w online są o dziwo online :(

    >Tak
    > właściwie dlaczego Ty mimo że czysto teoretyzujesz zarzucasz mi pisanie
    > nieprawdy?

    ja teoretyzuję podając daty aktualizacji poszczególnych punktów w bazie?

  • 25. Data: 2014-05-20 10:44:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 May 2014 10:31:11 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Fakt, pochlastać się idzie, tym bardziej że nie chodzi o polne ścieżki a
    > o szerokie drogi szutrowe po których można dojechać okolicznych jezior.
    > W najbliższej okolicy nie ma również wcale nie małej wsi Zygmuntowo.

    faktycznie 1/3 dróg w kraju nie ma.

  • 26. Data: 2014-05-20 11:13:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał:

    > Fakt, pochlastać się idzie, tym bardziej że nie chodzi o polne ścieżki a
    > o szerokie drogi szutrowe po których można dojechać okolicznych jezior.
    > W najbliższej okolicy nie ma również wcale nie małej wsi Zygmuntowo.

    wieś Zygmuntowo (4 chałupy) jest na mapie od 10 lipca 2007.
    to, że nie są wrycoswane pojedyncze chałupy to tylko to, że nie było
    pokrycia zdjęciami satelitarnymi.

  • 27. Data: 2014-05-20 12:20:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 May 2014 10:11:23 +0200, w
    <537b0e21$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <I...@j...com>
    napisał(-a):

    > ze względu na tą mało dokładną mapę OSM

    Kiedyś chyba tak samo się burzyłeś, a wyszło, że pie******.

    No, ale jak się używa map sprzed 2008...

  • 28. Data: 2014-05-20 14:16:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/shortlink.php?url=htt
    p%3A%2F%2Fmapa.ump.waw.pl%2Fump-www%2F%3Fzoom%3D15%2
    6lat%3D52.47064%26lon%3D18.07201%26layers%3DB000000F
    FTFF
    http://umapa.pl/BSs2S

    >Fakt, pochlastać się idzie, tym bardziej że nie chodzi o polne
    >ścieżki a o szerokie drogi szutrowe po których można dojechać
    >okolicznych jezior.

    Na warstwie satelitarnej google wyglada raczej jak waska sciezka a nie
    szeroka droga, bo jej wcale nie widac.
    Chyba ze masz na mysli jakas inna droge, a nie ta na polnoc od
    polnocnego skraju jeziora, przez ten trojkacik lasu.

    >W najbliższej okolicy nie ma również wcale nie małej wsi Zygmuntowo.

    No jak nie ma, jak jest ?
    Ba, nawet wyszukac mozna (druga pozycja na liscie).

    J.

  • 29. Data: 2014-05-20 14:24:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    >Od zawsze opieram swoje zdanie na własnych doświadczeniach czy
    >przeżyciach. Tak więc czyjeś zapewniania że jednak moje czarne nie
    >jest czarne trafiają na zupełnie niepodatny grunt.

    Ale kiedy to bylo ? Bo rozmawiamy teraz, OSM sie przez ten czas
    rozwijal, potem byla zmiana licencji i kasowanie danych, potem sie
    odbudowal ...

    >Miałem zainstalowane nawet bardzo dobre programy nawigacyjne - "Map
    >Factor" i "Be-On-Road", niestety oba musiałem wywalić, dlaczego sie
    >pozbyłem i korzystam z słabszego OsmAnd?, tak - ze względu na tą mało
    >dokładną mapę OSM w którą są wyposażone te programy. Tak więc czyjeś
    >recenzje że OSM jest "The Best", nic dla mnie, który już go
    >wypróbował - nic nie znaczą.

    Zaraz - a Osmand to niby z jakiej mapy korzysta ?

    Be-On-Road ma teraz mape OSM 2014Q1 - i o takiej badz laskaw sie
    wypowiadac.

    J.

  • 30. Data: 2014-05-20 14:46:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Odhibernowali Cię? czy trollujesz z premedytacją?

    >To dlaczego na mapie jest widoczne od jakiegoś miesiąca-dwu? Tak
    >właściwie dlaczego Ty mimo że czysto teoretyzujesz zarzucasz mi
    >pisanie nieprawdy?

    No zaraz - my wszyscy widzimy, a ty nie, wiec jak to z ta prawda jest
    ?

    J.