  • 1. Data: 2010-07-28 10:58:36
    Temat: najtanszy pakiet w Orange - jaki?
    Od: b...@o...pl

    prosze znawców o krótka porade

    jutro kończy mi się ważność przychodzących w Orange,
    potem konto wygasa i nr przepada.

    nie chcę na razie doładować za 25zł, a doładowanie
    5zł mnie nie urządza bo tylko 5 dni, a ja planuje
    doladować za 100/110zł, ale dopiero za 19 dni.

    na razie wyszukałem informacje o pakiecie 6zł za
    jakieś rozmowy w orange który przedłuży o 30 dni
    te rozmowy w orange podobno można wykonywać nawet
    po utracie ważności wychodzących i automatycznie
    przedłuża także przychodzące o 30 dni ...

    i właśnie o to mi chodzi!

    Czy ktoś zna lepszy patent?

    Ideałem byłaby usługa za 0,84 wydłużająca 18 dni
    ale niestety, operatorzy zazwyczaj wyceniają swoje
    pakiety na konkretną ilość złotych netto lub brutto.

    licze po cichu na to że ktoś wskaże pakiet za 5zł
    albo za 1zł, zamiast za 6zł.

  • 2. Data: 2010-07-28 11:03:36
    Temat: Re: najtanszy pakiet w Orange - jaki?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    b...@o...pl pisze:

    > jutro kończy mi się ważność przychodzących w Orange,
    > potem konto wygasa i nr przepada.

    To się raczej tak szybko nie odbywa.

    > nie chcę na razie doładować za 25zł, a doładowanie
    > 5zł mnie nie urządza bo tylko 5 dni, a ja planuje

    5 dni na wychodzące, ale na przychodzące znów na długi okres (nie
    pamiętam na ile po wychodzących są przychodzące).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-28 12:24:19
    Od: b...@o...pl

    > 5 dni na wychodzące, ale na przychodzące znów na długi okres (nie
    > pamiętam na ile po wychodzących są przychodzące).

    niestety, 5zl to 2 dni wychodzące 5 dni przychodzące

    > To się raczej tak szybko nie odbywa.

    ale pewnie trzeba do nich zadzwonić (podnieśli ostatnio
    stawkę z 1,00 na 1,50 i pewnie ich prosić i w ogóle)

    czy mylę, się, po prostu doładuję wygasły nr i będzie OK?

  • 4. Data: 2010-07-28 12:29:22
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > To się raczej tak szybko nie odbywa.

    > 5 dni na wychodzące, ale na przychodzące znów na długi okres (nie
    > pamiętam na ile po wychodzących są przychodzące).

    A o playu wspomnieć nie łaska ? Abonament za jeden złotych polskich , 60 min
    do wsiech tylko numerek przenieść. Umowę można rozwiązać już następnego
    dnia.

  • 5. Data: 2010-07-28 12:31:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    b...@o...pl pisze:

    > czy mylę, się, po prostu doładuję wygasły nr i będzie OK?

    Nikt Ci za to ręki nie da sobie uciąć, ale jeszcze nie słyszałem, aby
    którykolwiek operator wyłączył starter natychmiast po upływie terminu na
    przychodzące.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-07-28 13:05:03
    Od: b...@o...pl

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A o playu wspomnieć nie łaska ?

    niektórzy fani play są upierdli jak świadkowie Jehowy

    jestem w orange i chce być w orange. Chce doładować telefon
    dużą kwota za niecale 3 tygodnie, nie chcę utracić nr, tylko to
    mnie interesuje. Temat wątku: "najtanszy pakiet w Orange - jaki?"

    tak więc nie będę szukał "zbawienia" w play, pytam jak sztucznie
    przedłużyć ważność nr w orange, wydając kilka złotych.

  • 7. Data: 2010-07-28 14:13:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    b...@o...pl pisze:

    > tak więc nie będę szukał "zbawienia" w play, pytam jak sztucznie
    > przedłużyć ważność nr w orange, wydając kilka złotych.
    1. nie odetną Ci telefonu "od razu" poczekają moze tydzień moze dwa.
    2. doładuj go za 25zł, zapisz sie na promocje masz za staż, i sprzedaj
    złotówki przelewem sms na allego.
    3. doładuj za 25dni 100zł dostaniesz 30% gratis (do orange niestety)

    ToMasz

  • 8. Data: 2010-07-28 14:28:49
    Od: b...@o...pl

    > 1. nie odetną Ci telefonu "od razu" poczekają moze tydzień moze dwa.

    no właśnie, "tydzień może dwa" a ja chce doladować za dwa i pół tygodnia

    > 2. doładuj go za 25zł, zapisz sie na promocje masz za staż, i sprzedaj
    > złotówki przelewem sms na allego.

    myśl fajna, z tym że chyba pierw go musze zapisać na promocje a potem
    doładować za 25zł

    > 3. doładuj za 25dni 100zł dostaniesz 30% gratis (do orange niestety)

    chyba 10% albo 20% bo nr jest jednoroczny czyli za pare dni bedzie
    się łapał na 20% na razie jest 10%

  • 9. Data: 2010-07-28 15:06:51
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > niektórzy fani play są upierdli jak świadkowie Jehowy
    >
    > jestem w orange i chce być w orange. Chce doładować telefon
    > dużą kwota za niecale 3 tygodnie, nie chcę utracić nr, tylko to
    > mnie interesuje.

    A jak szef rodzicom nie zapłaci ? Lepiej zabezpieczyć się na dłuższy okres
    :->>>

  • 10. Data: 2010-07-28 15:22:10
    Od: b...@o...pl

    > A jak szef rodzicom nie zapłaci ? Lepiej zabezpieczyć się na dłuższy okres
    > :->>>

    a czy Twój wspaniały Play ma w ofercie coś co przebijałoby cenowo
    oferte Orange Free na karte? cena 0,01 za 100kb + 6GB bonusa za
    doładowanie 100zł?

    Nr który dotąd służył odbieraniu haseł sms z banków i okazyjnie do
    przyjmowania rozmowy przychodzącej posłuży mi do tego co dawniej
    a oprócz tego da mi najtańszy internet w Polsce! I bez abonamentu!

    Zapytam inaczej. Prepaid Play doładowany za 100zł ile da mi MB?