    From: b...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: najtanszy pakiet w Orange - jaki?
    Date: Wed, 28 Jul 2010 12:58:36 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    prosze znawców o krótka porade

    jutro kończy mi się ważność przychodzących w Orange,
    potem konto wygasa i nr przepada.

    nie chcę na razie doładować za 25zł, a doładowanie
    5zł mnie nie urządza bo tylko 5 dni, a ja planuje
    doladować za 100/110zł, ale dopiero za 19 dni.

    na razie wyszukałem informacje o pakiecie 6zł za
    jakieś rozmowy w orange który przedłuży o 30 dni
    te rozmowy w orange podobno można wykonywać nawet
    po utracie ważności wychodzących i automatycznie
    przedłuża także przychodzące o 30 dni ...

    i właśnie o to mi chodzi!

    Czy ktoś zna lepszy patent?

    Ideałem byłaby usługa za 0,84 wydłużająca 18 dni
    ale niestety, operatorzy zazwyczaj wyceniają swoje
    pakiety na konkretną ilość złotych netto lub brutto.

    licze po cichu na to że ktoś wskaże pakiet za 5zł
    albo za 1zł, zamiast za 6zł.