  • 1. Data: 2011-10-23 17:32:46
    Temat: najmniejszy telefon z accesspointem
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Jaki polecacie najmniejszy/najlżejszy telefon wielozakresowy z
    możliwością udostępniania internetu gprs/3g przez wifi?

    Ma to być taki "mobilny hotspot". W zasadzie nie musi to nawet być
    telefon, tylko modem z routerem, ale musi być przenośny i mały (więc
    pewnie jednak telefon, a nie modem). Accesspoint ma na zasilaniu
    bateryjnym wytrzymać do 8-10h. Zasięg wifi nie musi być większy niż
    kilka metrów, musi za to obsłużyć jednocześnie min. 4 klientów.

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-10-23 17:43:50
    Temat: Re: najmniejszy telefon z accesspointem
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-10-2011 o 19:32:46 Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    napisał(a):

    > aki polecacie najmniejszy/najlżejszy telefon wielozakresowy z
    > możliwością udostępniania internetu gprs/3g przez wifi?
    http://goo.gl/rbtzs

    lub skorzystaj z dodatkowych filtrów.. np rozmiarowych :)
    http://goo.gl/rbtzs

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 3. Data: 2011-10-23 17:47:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" napisał:

    > Jaki polecacie najmniejszy/najlżejszy telefon wielozakresowy z możliwością
    > udostępniania internetu gprs/3g przez wifi?

    Najmniejszy to chyba będzie Huawei U8300, ale ze swoją baterią 900 mAh tych
    8-10 godzin z pewnością nie pociągnie. Sprawdź może segment urządzeń Mi-Fi,
    ale cudów się raczej nie spodziewaj, AFAIK 5 h to maksimum, chociaż mogę się
    mylić. Pogadaj też z Pszemolem, on ten temat już przerabiał ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2011-10-23 19:12:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    > chociaż mogę się mylić. Pogadaj też z Pszemolem, on ten temat już przerabiał ;->

    W 5 godzin to bym raczej nie wierzył. Może 3... A jeśli potrzeba dłużej, to
    do routera podpinamy zewnętrzną baterię laptopową z wyjściem USB.
    Małe to na pewno nie jest, ale działa nawet 24 h ;-)

  • 5. Data: 2011-10-23 19:39:11
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Jaki polecacie najmniejszy/najlżejszy telefon wielozakresowy z
    > możliwością udostępniania internetu gprs/3g przez wifi?

    huawei u8160 aka vodafone 858 smart, do dostania od ~40 euro

    zdjac simlocka mozna tu http://www.dc-unlocker.com/
    a niebrandowany soft daja tutaj
    http://android.modaco.com/topic/341370-rom-02jun-r00
    -de-branded-rom-for-vodafone-smarthuawei-u8160-froyo
    /

> [...]
    > telefon, tylko modem z routerem, ale musi być przenośny i mały (więc
    > pewnie jednak telefon, a nie modem). Accesspoint ma na zasilaniu

    zapomnij, tyle to dedykowane mifi z bateriami 1500mAh nie wytrzymuje,
    przy smartfonach, zwlaszcza tanszych masz szanse na 3-4 godziny

    http://allegro.pl/okazja-justmobile-pp-08-bateria-un
    iwersalna-usb-i1875985275.html

  • 6. Data: 2011-10-24 05:23:39
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 23-10-2011 19:32, Przemyslaw Kwiatkowski rzecze:

    > Ma to być taki "mobilny hotspot". W zasadzie nie musi to nawet być
    > telefon, tylko modem z routerem, ale musi być przenośny i mały (więc
    > pewnie jednak telefon, a nie modem). Accesspoint ma na zasilaniu

    Owszem, nie. Zobacz przykładowo Huawei E5.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2011-10-24 12:16:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@b...org> wrote in message
    ....@n...onet.pl...

    > W 5 godzin to bym raczej nie wierzył. Może 3... A jeśli potrzeba dłużej,
    > do routera podpinamy zewnętrzną baterię laptopową z wyjściem USB.
    > Małe to na pewno nie jest, ale działa nawet 24 h ;-)

    Dokładnie - telefonu w tej roli nie polecam. Zwykle mają zbyt małą
    baterię a dużo "pary" z baterii idzie na zasilanie niepotrzebnego tam
    LCD czy innych urządzeń. Mifi zatem plus dodatkowa bateria.

  • 8. Data: 2011-10-24 18:22:54
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Owszem, nie. Zobacz przykładowo Huawei E5.

    Bombastic. :-)
    Dokładnie tego szukałem. Podłączę jeszcze akumulator z wyjściem usb i
    będzie ideał. :-)

    --
    MiCHA