  • 1. Data: 2011-10-22 14:50:26
    Temat: HUAWEI smartfon U8500
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    W ramach akcji testowanie smartfona wzialem tego HUAWEIA U8500 (android
    2.2)
    Po pierwszym dniu testow - porazka.
    Wyjatkowo niergonomiczna obsluga, do tego powolnosc ujawniajaca sie
    glownie przy starcie/gaszeniu.
    Byc moze jest to jakas zabawka/substut dla dzieci rodzicow, ktorych nie
    stac na jakis funkcjonalny produkt.
    :-(
    Test przekonal mnie, ze zostaje przt telefonie tradycyjnym.
    No chyba ze bede mial z 1,5 k zl do wydania i zobacze co tamta polka ma
    do zaoferowania.
    TA

  • 2. Data: 2011-10-22 16:49:06
    Temat: Re: HUAWEI smartfon U8500
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.10.2011 16:50, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Test przekonal mnie, ze zostaje przt telefonie tradycyjnym.
    > No chyba ze bede mial z 1,5 k zl do wydania i zobacze co tamta polka ma
    dalej dalej!
    NApisz coś wiecej! Jak piszą zwolennicy androida to ciężko uwierzyć w
    wiarygodność. NApisz czy jest możliwa obsługa jedną ręką, jak reaguje,
    czy są i jakie przydatne programy....

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-10-22 17:52:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > dalej dalej!

    Ale czym się podniecasz, recenzją jednego z najsłabszych na rynku aparatów z
    Androidem? Masz zamiar na tym budować jakieś nowe teorie lub umacniać swoje
    aktualne fobie?

    > NApisz coś wiecej! Jak piszą zwolennicy androida to ciężko uwierzyć
    > w wiarygodność.

    A co piszą "zwolennicy Androida"?
    Bo to, co wypisują przeciwnicy nie tyle Androida, co w ogóle ekranów
    dotykowych, to mocno powtarzalne jest i już poniekąd nudne. Zaskocz nas
    czymś nowym, poza umiejętnością dodawania zadań do harmonogramu podczas
    dwupedałowania.

    > NApisz czy jest możliwa obsługa jedną ręką,

    Oczywiście, nawet bez wsiadania na rower. Dodatkowym ułatwieniem jest
    optyczne miziadełko. Zaskoczony?

    > jak reaguje,

    Dość mułowato, jeśli się obarczy go większą liczbą zadań. Podobnie jak inne
    telefony o nienachalnej wydajności.

    > czy są i jakie przydatne programy....

    Takie, jak na większość telefonów z Androidem.
    Idiotyczne pytanie w świetle istnienia Android Market.

    JoteR

  • 4. Data: 2011-10-22 20:49:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.10.2011 19:52, JoteR pisze:

    > Ale czym się podniecasz, recenzją jednego z najsłabszych na rynku
    > aparatów z Androidem? Masz zamiar na tym budować jakieś nowe teorie lub
    > umacniać swoje aktualne fobie?

    > A co piszą "zwolennicy Androida"?
    żę jest bosko i łał.

> [...]
    > dotykowych, to mocno powtarzalne jest i już poniekąd nudne. Zaskocz nas
    > czymś nowym, poza umiejętnością dodawania zadań do harmonogramu podczas
    ja mam zaskoczyć czy TA? Bo coś czuje ze moje pytania Ciebe
    zdenerwowały, albo masz coś do mnie a nie wiesz za co mi walnąć

    > Oczywiście, nawet bez wsiadania na rower. Dodatkowym ułatwieniem jest
    > optyczne miziadełko. Zaskoczony?
    tak. zaskoczony. wziąłęm teraz omnie1 do ręki i spróbowałem czy mam
    kciukiem zasieg do każdego punktu ekranu. niemam. wyjaśnisz mi jak
    ponad3calowy ekran(nei koniecnzie w tym modelu) obsługuje się jedną ręką?

    > Dość mułowato, jeśli się obarczy go większą liczbą zadań. Podobnie jak
    > inne telefony o nienachalnej wydajności.

    > Takie, jak na większość telefonów z Androidem.
    > Idiotyczne pytanie w świetle istnienia Android Market.
    tak. wiem. i każdy kto ma androida napisze ze jest jakiś czytnik eboków
    jakaś nawigacja jakiś... itd. tyle ze wbudowany czytnik pdf to nie
    alreader, a jakiś ekspoloator plików - to nie total commander. (akurat
    jest w wersji beta)
    Stąd moje pytania o programy, kogoś kto nie jest związany.... nie musi
    przez parę lat go używać lub tanio sprzedać. może nie potrafie tego
    jasno wyrazić, ale inaczej opowiada o samochodzie kia właściciel a
    inaczej ktoś kto dostał kie na 2 tygodnie.
    Wracając do androida. 2 tygodnie temu jakiś kolega i ja pytaliśmy o
    andriody z kalawiaturą. ja doprecyzowałem ze chciałbym przytrzymaniem
    kalwisza coś uruchomić. Siemensy to miały jako dodatek, symbian też, WM
    - także a android? To nie chodzi ze niema, jeszcze niem, ludzie
    normalnie z całej siły nie wiedzą o "co kaman"? My tu głaszczemy te
    ekraniki, klawiatura tam sie gdzieś pasie pod spodem i co gościu chce?
    Terminarz chce na 3/4 ekranu(a nie pogodę czy zegarek), słownik, mapę UMP...

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-10-22 22:06:05
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    net.pl...
    > Witam,
    > W ramach akcji testowanie smartfona wzialem tego HUAWEIA U8500 (android
    > 2.2)

    Też go miałem, ale uważam, że Play zrobiło więcej złego, niż dobrego dla
    promocji smarfonów. Ten telefon to wyjątkowo tani model w którym oszczędzano
    praktycznie na wszystkim i z tego powodu działa jak działa. Mój Samsung
    GT-I5700 Spica sprzed dwóch lat działał o wiele lepiej nawet na Andku 2.1
    (root niweluje wiele problemów a custom romy znacznie zwiększają
    możliwości), nie mówiąc już o współczesnych budżetowych androidach, jak HTC
    Wildfire S (obecnie używam) czy Samsung Galaxy Ace, które nie kosztują
    znacznie więcej niż ten Hujwej a oferują znacznie więcej i działają
    niezawodnie (mówię o moim HTC).

  • 6. Data: 2011-10-22 23:02:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > ja mam zaskoczyć czy TA? Bo coś czuje ze moje pytania Ciebe zdenerwowały,
    > albo masz coś do mnie a nie wiesz za co mi walnąć

    Bo podnieciłeś się jak ćwierćgramotny dres do dziury w płocie.

    > tak. zaskoczony. wziąłęm teraz omnie1 do ręki i spróbowałem czy mam
    > kciukiem zasieg do każdego punktu ekranu. niemam.

    A ja wziąłem do ręki Omnię Pro i spróbowałem, czy mam kciukiem zasięg do
    każdego klawisza. Nie mam.

    > wyjaśnisz mi jak ponad3calowy ekran(nei koniecnzie w tym modelu) obsługuje
    > się jedną ręką?

    Po co, skoro znów zignorujesz informację o miziadełku?
    Zresztą najczęściej paluchem operuje się w dolnej połowie ekranu, więc
    problem jest poniekąd wydumany.

> [...]
    > jakaś nawigacja jakiś... itd. tyle ze wbudowany czytnik pdf to nie
    > alreader, a jakiś ekspoloator plików - to nie total commander. (akurat

    To zapytaj o konkretne programy, a nie o to, czy w ogóle są.
    I tak, w Markecie znalazłem kilka *dla mnie* przydatnych programów, ale nie
    od dzisiaj wiadomo, że pochodzimy od innej maupy.

    > Stąd moje pytania o programy, kogoś kto nie jest związany.... [ciach
    > wytrysk fobii antydotykowej]

    Ale ja nie jestem nijak związany z Androidem, więc strzelasz kulą w płot.
    Za to jestem przywiązany do dotykowców, w których zwiększono powierzchnię
    ekranu kosztem średnio potrzebnej klawiatury mechanicznej, dając czytelność
    niedostępną dla tradycyjnych "klawiszowców" (sprawdzić, czy nie slider),
    więc szamani usilnie wciskający maść na szczury w postaci jakichś hybryd
    typu Samsung i780 mogą liczyć na moją "życzliwość".

    JoteR

  • 7. Data: 2011-10-23 09:07:45
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    JoteR wystukał, co następuje:

    > A ja wziąłem do ręki Omnię Pro i spróbowałem, czy mam kciukiem zasięg
    > do każdego klawisza. Nie mam.

    Masz wybitnie małe ręce (mam i780 o analogicznym układzie klawiszy) i bez
    problem każdego sięgam, za to ekran wymaga już większej ekwilibrystyki...

    > Po co, skoro znów zignorujesz informację o miziadełku?

    Rajt - to na uja wafla Ci ekran dotykowy skoro używsz mazidełka?

    > Zresztą najczęściej paluchem operuje się w dolnej połowie ekranu, więc
    > problem jest poniekąd wydumany.

    No, chyba że chodzi o tak prozaiczną rzecz jak dostęp do powiadomień,
    które.. ulala, są na górnej belce...

    Zapytał, problemy z czytaniem?

  • 8. Data: 2011-10-23 09:20:51
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-10-22 22:49, ToMasz wrote:

    > żę jest bosko i łał.

    O 8500? Ja pierwsze recenzje pamiętam jako jego porażkę: wolny,
    nieergonomiczny, bez efektu łał.

    Zapewne Play obiecał nagrodę za entuzjastyczne recencję, to się
    pryszczersi starają.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 9. Data: 2011-10-23 09:29:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wojtek" napisał:

    > Masz wybitnie małe ręce (mam i780 o analogicznym układzie klawiszy)
    > i bez problem każdego sięgam,

    To ciekawe, czemu macie problemy ze znacznie węższą Omnią.
    Tym bardziej, że do muśnięcia ekranu wystarczy właśnie muśnięcie końcem
    palucha, natomiast do wciśnięcia klawisza potrzeba poniekąd trochę siły.

    > za to ekran wymaga już większej ekwilibrystyki...

    Masz wybitnie małe ręce.
    Ja nie mam problemu z obsługą ekranu ani w Omnii, ani w tytułowym Huawei.

    > Rajt - to na uja wafla Ci ekran dotykowy skoro używsz mazidełka?

    Na uja wafla ci moje wyjaśnienia, skoro niczego z nich nie rozumiesz?
    "Dodatkowym ułatwieniem.." - za trudne do przetrawienia?
    W odwracanie kota ogonem pobaw się razem z Pszemolem.

    > No, chyba że chodzi o tak prozaiczną rzecz jak dostęp do powiadomień,
    > które.. ulala, są na górnej belce...

    Powieś się z rozpaczy, albo się oflaguj.

    > Zapytał, problemy z czytaniem?

    Zapytał, cytuję: "czy są i jakie przydatne programy...."
    Problemy z czytaniem? Bo ze zrozumieniem zdań prostych na pewno.

    JoteR

  • 10. Data: 2011-10-23 10:23:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > A ja wziąłem do ręki Omnię Pro i spróbowałem, czy mam kciukiem zasięg do
    > każdego klawisza. Nie mam.
    Ale teraz to wygląda jak zachęta do bijatyki. mogę chwycić tak omnie 1
    zeby siegać w wiekszość punktów ekranu poczynając od lewego górnego
    rogu, albo tak aby siegac większość ektanu poczyjanąc od prawego
    dolengo. lewa góra - prawy dół - nieda rady
    natomiast same kalwisze w omni pro zajmują połowę powierzchni i są
    szerzej rozłożone - czyli wygodniej dla kciuka

    > Po co, skoro znów zignorujesz informację o miziadełku?
    nie ignoruje. ale czy możesz potwierdzić że "miziadełko" steruje
    strzałką? Tak jak w omni1? bo w wiekszości telefonów czujnik optyczny
    rozumie suwanie w 4 kierunkach i koniec. działa jak 4 kawisze a nie jak
    myszka
    > Zresztą najczęściej paluchem operuje się w dolnej połowie ekranu, więc
    > problem jest poniekąd wydumany.
    na to bym niewpadł. ale teraz to już niewiem czy to wada czy zaleta.
    ToMasz

    PS starasz mi sie dowalić, ale nie wiem poco. nie wiem co Ci zrobiłem w
    poprzednim życiu, albo czym w tym zawiniłem. Zastanawiam się nad zakupem
    telfonu z Androidem, ale o informacje naprawdę trudno. Tak, wiem jest
    forum na pdaclub, jest android market, ale osób które naprawdę
    _wykorzystywały_ WM/symbiana i teraz _wykorzystują_ wieksze możliwości
    androida - jakoś brak. Są za to tysiące które _męczyły_ sie z
    _telefonem_ który przez przypadek miał WM/symbiana, a teraz mają
    androida i chwalą go pod niebiosy. Za co? za prostote i szybkość?
    FAjnie, ale to ja mam siemnsa s55 a nie zabawkę za 500-1000zł.
    Uważasz ze robię błąd pozyskując informacje? Nie podoba Ci sie sposób?
    PRzykro mi, napisz co jest nie teges, może sie zmienie, albo dodaj do
    ignorowanych