  • 1. Data: 2011-10-23 12:05:13
    Temat: Re: iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Pszemol wrote:
    > "Newly published data on enterprise device activations show that
    > Apple's iPhone remains the top choice for corporations over Android,
    > while the iPad represents nearly all of enterprise tablet adoption."

    w dupe sobie wsadz pokazujace dominacje statystyki ktore nie
    uwzgledniaja konkurencji :D

    "The data does not include devices by Research in Motion [...] figures
    also do not include Windows Phone 7 devices, though they are expected
    to be added in the future."

  • 2. Data: 2011-10-23 16:40:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

> [...]
    >
    > "The data does not include devices by Research in Motion [...] figures
    > also do not include Windows Phone 7 devices, though they are expected to

    RIM od kilku lat traci spore udziały w rynku i nie rozwijają swoich
    platform,
    ledwie się wygrzebują przywaleni ilością bugów w swoich najnowszych
    telefonach jak Torch 9800 - ten telefon to totalna softwareowa porażka!
    Użytkownik w mojej rodzinie kupił go ze względu na klawiaturę i używa
    ponad rok mając maksymalnie negatywną opinię o tym telefonie...
    Zdecydowanie stracą kolejnego wiernego użytkownika jak się tylko
    kontrakt skończy to pójdzie do androidowej konkurencji (iphone się
    nie nadaje jako konkurencja bo nie ma guzikowej klawiatury która jest
    w tym przypadku priorytetowym wymaganiem tego użytkownika).