  • 1. Data: 2011-10-24 09:27:13
    Temat: Orange - testuj smartfona - Błąd w formularzu potwierdzenia danych? (jak wszystkich wywalić z testu;-) )
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Witam,

    Dziś przyszedł mail z Orange, ta akcja z testowaniem Windows Phone 7.
    Wszedłem na strone, potwierdziłem dane, na końcu kliknąłem 'Tak, zgadzam
    się, ble, ble...' i on mi na to, ze dziękujemy, NIE będziesz brany do testu.
    Co dziwne po kliknięciu "Nie, nie zgadzam się, ...' wynik jest taki sam:-)

    Może te phony już rozdane;-)

    JA