  • 71. Data: 2008-01-07 19:54:36
    Temat: Re: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW
    Od: gotar <g...@o...pl>

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:

    > Mógłby załatwić. W zasadzie wszystko, co pomoże uwiarygodnić poziom usługi
    > będzie krokiem naprzód.

    http://di.com.pl/news/18596,1.html

    :)

    --
    Tomek http://tccs.sourceforge.net/
    http://pld-linux.org/ http://vfmg.sourceforge.net/

  • 72. Data: 2008-01-07 19:59:59
    Temat: Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW - moja proba podsumowania
    Od: gotar <g...@o...pl>

    futszaK <f...@g...com> wrote:

    > 2.Skrocic czas uruchamiania uslugi przez TP na rzecz innych operatorow.
    > Dzisiaj jest tak czesto, ze maly operator zamawia usluge czy nawet
    > zwiekszenie parametrow uslugi istniejacej i czeka na realizacje kilka
    > tygodni a nawet i miesiecy podczas ktorych klienci sa niezadowoleni bo

    A wyobraź sobie, że w tym czasie TPSA może mieć przeciążony swój lokalny
    link.

    > pingi im skacza czy strony wolno sie laduja a TPSA w tym czasie
    > wydzwania po klientach z zapytaniem czy sa zadowoleni z uslug obecnego
    > operatora i oferujac im lepsza neostrade.

    Logiczne jest, że na resztkach łącza wolą podpiąć swoich klientów.
    Podobnie jak z kanalizacją - jeśli nie ma określonego prześwitu, nie
    włożysz kabla.

    > sobie DSL 1 mega) oraz mozliwosci bezplatnej kolokacji swoich urzadzen w
    > przypadku kiedy TP nie bylaby w stanie uruchomic uslugi w lokalizacji
    > klienta.

    Bezpłatne==płatne przez innych klientów.

  • 73. Data: 2008-01-07 20:01:34
    Temat: Re: najdłuższy wątek - Streży ńska w GW - moja proba podsumowania
    Od: gotar <g...@o...pl>

    futszaK <f...@g...com> wrote:

    > kazdy klient chce miec usluge uruchomiona w dajacym sie przewidziec
    > czasie,

    A żadna firma nie chce dopłacać do klienta.

    > a jesli milosciwie nam panujacy operator robi trudnosci to
    > powinna pojawic sie mozliwosc odbioru wlasnym sprzetem z ustalonego
    > przynajmiej jednego punktu na terenie gminy, w koncu jesli jestem
    > operatorem to nie bedzie to dla mnie jakims problemem

    Ale oni mogą mieć problem z tym, żeby taką usługę w ogóle zrealizować.

    > ja nie definiuje, operatorem jest ten ktory zostal zarejestrowany w UKE,
    > koniec kropka

    To się chyba robi jednym papierkiem za 11 zł.

  • 74. Data: 2008-01-07 20:26:34
    Temat: Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    gotar <g...@o...pl> writes:

    > Z tym, że taki klient kaucji nie zapłaci, bo nie ma z czego. I efekt
    > jest taki, że on nie ma usługi, a ja nie mam klienta.

    Ale jesli nie ma z czego zaplacic kaucji, to nie zaplaci tez
    abonamentu (w tej samej wysokosci) miesiac wczesniej, wiec nie masz
    czego zalowac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 75. Data: 2008-01-07 22:51:27
    Od: gotar <g...@o...pl>

    futszaK <f...@g...com> wrote:

    > niech placa ci co neostrade kupuja a nie my

    Też prawda;]

  • 76. Data: 2008-01-08 07:34:41
    Od: gotar <g...@o...pl>

    futszaK <f...@g...com> wrote:

    > jak sie postanowilo regulowac jakosc uslug to wypadaloby rowniez
    > uregulowac jakosc obslugi klientow

    Żebyś się tylko nie zdziwił, jak sam dostaniesz nakaz podłączenia
    jakiegoś leśnego klienta w swojej gminie.

    > to niech nie sprzedaja wcale komukolwiek a nie dziela klientow na
    > rownych (innych operatorow kupujacych lacze w swiat) i rowniejszych
    > (klientow koncowych kupujacych lacza bezposrednio u nich)

    Ale Ty chcesz kupić od nich symetryka, a do mieszkań bezpośrednio
    sprzedają _A_DSL-e, dodatkowo bez 'CIR'.
    Sam nie masz linków w sieci, na których możesz świadczyć normalną
    usługę, ale nie jesteś w stanie dostawić 99,5% gwarancji pasma?

  • 77. Data: 2008-01-08 13:37:25
    Od: futszaK <f...@g...com>

    gotar wrote:

    > Żebyś się tylko nie zdziwił, jak sam dostaniesz nakaz podłączenia
    > jakiegoś leśnego klienta w swojej gminie.

    bardzo chetnie, nawet sam sie w taki jeden projekt pcham bo lubie robic
    rzeczy nowe

    > Ale Ty chcesz kupić od nich symetryka, a do mieszkań bezpośrednio
    > sprzedają _A_DSL-e, dodatkowo bez 'CIR'.

    niekiedy sie zdarza ze ja chce zwykle zwiekszenie predkosci ADSLa i trwa
    to miesiacami

    > Sam nie masz linków w sieci, na których możesz świadczyć normalną
    > usługę, ale nie jesteś w stanie dostawić 99,5% gwarancji pasma?

    jak klient zaplaci to linki beda w stosunkowo niedlugim czasie

    >Ale oni mogą mieć problem z tym, żeby taką usługę w ogóle zrealizować.

    skoro sami nie moga to niech przynajmiej nie utrudniaja innym kasujac
    extra za routing BGP ktory moim zdaniem powinien byc w cenie DSLa o
    Polpaku czy ATMie nie wspominam. technicznie sprawa do zrealizowania a
    skoro urynanety potrafia swiadczyc calkiem dobrze dzialajace uslugi
    (zdaniem klientow generujacych 80% przychodow) wychodzac w swiat DSLami
    (przynajmiej dla http i https) to z routingiem BGP na w/w laczach byloby
    jeszcze lepiej.

    futszaK