  • 1. Data: 2013-04-18 00:52:13
    Temat: Play zapowiedział dzisiaj
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Play zapowiedział dzisiaj wprowadzenie usługi umożliwiającej zarówno
    klientom indywidualnym, jak i biznesowym korzystanie z dwóch numerów
    telefonów na jednej karcie SIM. Co interesujące, drugi numer może być
    zarówno numerem stacjonarnym, jak i komórkowym - informuje serwis
    spidersweb.pl.

    Sieć nie udostępniła jeszcze szczegółowego regulaminu usługi, ale
    jedynie grafiki z podanymi opłatami. Według tych obrazków uruchomienie
    drugiego numeru będzie kosztowało 6 złotych miesięcznego abonamentu.
    http://www.hotmoney.pl/Dwa-numery-na-jednej-karcie-S
    IM-Dobry-pomysl-a30183

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-04-18 15:16:42
    Temat: Re: Play zapowiedział dzisiaj
    Od: W <w...@w...pl>

    animka wystukał, co następuje:

    > Play zapowiedział dzisiaj [...]

    Mylisz się! (w sumie nic nowego) - to było kilka dni temu :p

  • 3. Data: 2013-04-18 15:28:35
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 18 Apr 2013 00:52:13 +0200, animka wrote:
> [...]
    > jedynie grafiki z podanymi opłatami. Według tych obrazków uruchomienie
    > drugiego numeru będzie kosztowało 6 złotych miesięcznego abonamentu.

    Jesli bedzie dzialalo tak, jak Xtra Numer (czyli wg konsultanta inaczej
    niz wg papierow na www (metoda www nie dzialalo, konsultantowej mi się
    nie chcialo sprawdzac), to niech się gonią.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2013-04-18 15:28:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-18 00:52, animka wrote:
    > Play zapowiedział dzisiaj wprowadzenie usługi umożliwiającej zarówno
    > klientom indywidualnym, jak i biznesowym korzystanie z dwóch numerów
    > telefonów na jednej karcie SIM.

    Bedzie to dla mnie interesujace gdy jeden numer bedzie dostepny na dwoch
    kartach sim (nie w jednym czasie). Skonczy sie potrzeba przekladania karty.

  • 5. Data: 2013-04-18 16:05:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "W" napisał:

    > Mylisz się! (w sumie nic nowego) - to było kilka dni temu :p

    A nawet jeszcze wcześniej. Jakoś tak rok temu nazad można było wypróbować
    w Play ten fiuczer, tyle, że drugi numer był losowany z jakiejś
    ograniczonej puli.
    http://www.play.pl/uslugi/xtra-numer/

    JoteR

  • 6. Data: 2013-04-18 16:47:14
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą atm
    naskrobał(a):

    > Bedzie to dla mnie interesujace gdy jeden numer bedzie dostepny na dwoch
    > kartach sim (nie w jednym czasie)

    Era/T-mobile ma taki fiuczer

    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 7. Data: 2013-04-18 16:47:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-18 16:47, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą atm
    > naskrobał(a):

    > Era/T-mobile ma taki fiuczer

    Zgadza sie, przydaloby sie to jednak we wszystkich sieciach.

  • 8. Data: 2013-04-18 19:21:47
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-04-2013 16:47, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą atm
    > naskrobał(a):

    > Era/T-mobile ma taki fiuczer

    ale w t-mobile (erze) stacjonarny dzialal w jakiejs tam zadeklarowanej
    strefie kolo miejsca np. zamieszkania.

  • 9. Data: 2013-04-18 19:53:44
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą K naskrobał(a):

    > ale w t-mobile (erze) stacjonarny dzialal w jakiejs tam zadeklarowanej
    > strefie kolo miejsca np. zamieszkania.

    Działał i działa nadal, w promieniu 500 metyrów od nadajnika do jakiego po
    raz pierwszy zalogował sie telefon z numerem stacjonarnym. Ale my tu mówimy
    o klonowaniu kart sim. Jeden numer na dwóch kartach :)
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

  • 10. Data: 2013-04-18 20:26:39
    Od: W <w...@w...pl>

    JoteR wystukał, co następuje:

    > A nawet jeszcze wcześniej. Jakoś tak rok temu nazad można było wypróbować
    > w Play ten fiuczer, tyle, że drugi numer był losowany z jakiejś
    > ograniczonej puli.
    > http://www.play.pl/uslugi/xtra-numer/

    No nie do końca... usługa xtra-numer jest ciut inna, bo to po prostu
    przekierowanie aliasu na Twój głowny numer i nie możesz z tego dodatkowego
    numeru zadzwonić...