  • 1. Data: 2010-12-02 10:01:54
    Temat: nagrywanie płytek DVD 8.5GB
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy te płytki nagrywa się tak jak zwykłe DVD czy trzeba w którymś
    momencie przełożyć odwrotnie [ chodzi o płytki dwuwarstwowe ] i jakie
    płytki tego typu są dobre ??

  • 2. Data: 2010-12-02 10:08:03
    Temat: Re: nagrywanie płytek DVD 8.5GB
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > czy te płytki nagrywa się tak jak zwykłe DVD czy trzeba w którymś
    > momencie przełożyć odwrotnie [ chodzi o płytki dwuwarstwowe ]

    "Dwuwarstwowe" nie rowna sie "dwustronne"
    (choc specyfikacja przewiduje oba warianty)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    I nie zdziw sie, jak z takimi pytaniami dolaczysz do Klubu Animki. ;)

  • 3. Data: 2010-12-02 10:13:14
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > I nie zdziw sie, jak z takimi pytaniami dolaczysz do Klubu Animki. ;)
    wiesz, nigdy takich nie nagrywałem, stąd te pytania :)

  • 4. Data: 2010-12-02 10:21:53
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 02 Dec 2010 11:13:14 +0100, Gupik napisał(a):

    > wiesz, nigdy takich nie nagrywałem, stąd te pytania :)

    Kup taką płytę i obejrzyj. Tam jedna strona jest nagrywalna a druga nie,
    widać to na pierwszy rzut oka.
    Płyty dwustronnej chyba w życiu nie widziałem, aczkolwiek faktycznie,
    standard przewiduje.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2010-12-02 10:24:11
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > wiesz, nigdy takich nie nagrywałem, stąd te pytania :)

    Nie nie nie... :) Ty masz prawo pytac. Serio.

    Ale poniewaz masz tez prawo (zeby nie powiedziec obowiazek)
    korzystac z Googli, to my z kolei mamy prawo wyzwac Cie od leni,
    jesli zawracasz glowe pytaniami, nazwijmy to, trywialnymi.

    Tak to z grubsza dziala. A przynajmniej powinno. :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    Teraz Ty masz prawo sie obrazic, a my zyskamy prawo do uznania
    Cie za niewartego dalszej dyskusji.

    Oczywiscie masz tez prawo potraktowac calosc jako (mniej lub
    bardziej wybredny) dowcip z mojej strony (zgodnie z prawda
    z reszta) i obiecac, ze nastepnym razem najpierw zapytasz Googli. ;)

  • 6. Data: 2010-12-02 10:49:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > bardziej wybredny) dowcip z mojej strony (zgodnie z prawda
    > z reszta) i obiecac, ze nastepnym razem najpierw zapytasz Googli. ;)

    PLONK

  • 7. Data: 2010-12-02 10:54:21
    Od: Jacek S <o...@f...cy>

    W dniu 2010-12-02 11:49, Ghost pisze:

    > PLONK

    To żeś błysnął...
    --
    Jacek S.

  • 8. Data: 2010-12-02 11:00:41
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > PLONK

    "Jeśli wyjaśnisz coś, tak zrozumiale, że wykluczona jest jakakolwiek
    możliwość jej niezrozumienia, na pewno znajdzie się ktoś kto i tak
    zrozumie cię opatrznie."

    LOL,
    Vituniu.

  • 9. Data: 2010-12-02 11:24:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Vituniu" napisał:

    > "Jeśli wyjaśnisz coś, tak zrozumiale, że wykluczona jest jakakolwiek
    > możliwość jej niezrozumienia, na pewno znajdzie się ktoś kto i tak
    > zrozumie cię opatrznie."

    Zaprawdę powiadam wam, OpaTRZność czuwać będzie, byś opaCZnym pojmowaniem
    istoty rzeczy nie był jako cymbał brzmiący.

    JoteR

  • 10. Data: 2010-12-02 11:37:36
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Zaprawdę powiadam wam, OpaTRZność czuwać
    > będzie, byś opaCZnym pojmowaniem istoty rzeczy
    > nie był jako cymbał brzmiący.

    Ctrl+C, Ctrl+V... ale i tak mi wstyd... :/

    V.