  • 11. Data: 2010-12-02 11:38:01
    Temat: Re: nagrywanie płytek DVD 8.5GB
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek S" <o...@f...cy> napisał w wiadomości
    news:id7tsp$qu2$1@news.dialog.net.pl...

    > To żeś błysnął...

    Bynajmniej, baranku.

  • 12. Data: 2010-12-02 11:39:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:4cf77c7b$0$22797$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Jeśli wyjaśnisz coś, tak zrozumiale, że wykluczona jest jakakolwiek
    > możliwość jej niezrozumienia, na pewno znajdzie się ktoś kto i tak
    > zrozumie cię opatrznie."
    >
    > LOL,

    Tak jak myslalem, zaposiadasz jedynie poczócie chómoró.

  • 13. Data: 2010-12-02 11:49:08
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-02 11:01, Gupik pisze:
    > czy te płytki nagrywa się tak jak zwykłe DVD czy trzeba w którymś
    > momencie przełożyć odwrotnie [ chodzi o płytki dwuwarstwowe ]

    zgaduję że nigdy o google nie słyszałeś, nie wiesz co to wikipedia i
    wierzysz że nikt nigdy tak popularnej technologii nie opisał, zapewne
    nie wiesz też że zwykła kupiona w sklepie porządna płyta z filmem tez
    jest dwuwarstwowa i jakoś niczego nie zmieniasz w odtwarzaczu

    jak już ktoś wspomniał, Animka rules - pewnie zresztą też ci pomoże
    proponując zassanie sterowników do napędu dvd

  • 14. Data: 2010-12-02 11:57:57
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-12-02 11:01, Gupik wrote:
    > czy te płytki nagrywa się tak jak zwykłe DVD czy trzeba w którymś
    > momencie przełożyć odwrotnie [ chodzi o płytki dwuwarstwowe ] i jakie
    > płytki tego typu są dobre ??

    jeee nie ma to jak poprawienie humoru ;)

  • 15. Data: 2010-12-02 12:40:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Olo" napisał w wiadomości grup
    jeee nie ma to jak poprawienie humoru ;)

    Może niedawno była pełnia? Najpierw "znikające" GB, teraz płyta DVD. Ciekawe kto
    jutro zabłyśnie.

  • 16. Data: 2010-12-02 12:51:58
    Od: Brunon Bluthgeld <b...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 12:49, boxfish pisze:

> [...]
    >
    > jak już ktoś wspomniał, Animka rules - pewnie zresztą też ci pomoże
    > proponując zassanie sterowników do napędu dvd

    Ja widziałem porządne filmy na dwustronnych płytach. A w ogóle to
    łamiecie zasadę "nie ma głupich pytań", JESTEŚCIE GORSI NIŻ HITLER.

    (tak wiem że google - to może w ogóle zamknąć grupe? większość wątkow
    dałoby sie rozwiązać po reserczu na guglu wszak)

  • 17. Data: 2010-12-02 12:57:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "MadMan" napisał:

    > Płyty dwustronnej chyba w życiu nie widziałem, aczkolwiek faktycznie,
    > standard przewiduje.

    Ja mam płytkę ze "Starship Troopers", którą w połowie filmu trzeba
    przekładać na drugą stronę. Dobrze, że przewijać nie trzeba ;-)
    Koledze po prostu pomyliła się płytka dwustronna z dwuwarstwową ;-)

    JoteR

  • 18. Data: 2010-12-02 13:21:08
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-02 13:51, Brunon Bluthgeld pisze:

    > (tak wiem że google - to może w ogóle zamknąć grupe? większość wątkow
    > dałoby sie rozwiązać po reserczu na guglu wszak)

    Bo ta grupa istnieje po to, żeby kilku zakompleksionych idiotów mogło
    wyżywać się na innych.W domu muszą pysk trzymać, matka lub żona może w
    łeb zdzielić, to działają prężnie tutaj.To już nie jest *grupa dyskusyjna*.
    Zaraz zobaczysz którzy to :-)

  • 19. Data: 2010-12-02 13:37:19
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 11:01, Gupik pisze:
    > czy te płytki nagrywa się tak jak zwykłe DVD czy trzeba w którymś
    > momencie przełożyć odwrotnie [ chodzi o płytki dwuwarstwowe ] i jakie
    > płytki tego typu są dobre ??

    Nagrywalem kilka razy, ogolnie porazka z 10 plyt 3 dzialaja reszta
    poleciala do kosza.

  • 20. Data: 2010-12-02 14:21:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam płytkę ze "Starship Troopers", którą w połowie filmu trzeba
    > przekładać na drugą stronę. Dobrze, że przewijać nie trzeba ;-)
    > Koledze po prostu pomyliła się płytka dwustronna z dwuwarstwową ;-)

    Ja mam takiego Blade Runnera - na jednej stronie 16:9 na drugiej 4:3.