  • 1. Data: 2012-05-15 09:39:46
    Temat: [na zbyciu] dyski ATA 5+ GB
    Od: h...@...pl

    Czesc,

    potrzebuje 2-3 dyski 3.5" ATA od 5GB w gore - uszkodzone
    (elektrycznie, bad sectory).

    Komputery sa uszkodzone, ale sprawne dyski. Komputery maja isc na
    zlom, a dyski do szkoly (w prezencie), ale potrzeba podmienic sztuka w
    sztuke.

    Ma ktos jakies dyski, ktore chcialby sie pozbyc (bo leza i sie kurza)?
    Pokryje koszt przesylki.

    Jakby cos, to pod email: mistermc (malpa) o2 (kropka) pl

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2012-05-15 12:02:15
    Temat: Re: [na zbyciu] dyski ATA 5+ GB
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 09:39:46 +0200, h...@...pl napisał(a):

> [...]
    > Pokryje koszt przesylki.
    >
    > Jakby cos, to pod email: mistermc (malpa) o2 (kropka) pl

    Chcesz szkole w prezencie dać uszkodzone dyski?

  • 3. Data: 2012-05-15 12:30:19
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-15 12:02, Jacek pisze:

    > Chcesz szkole w prezencie dać uszkodzone dyski?

    inetnum: 212.109.128.0 - 212.109.133.7
    netname: USKUZ-NET-1
    descr: Uniwersytet Zielonogorski (University of Zielona Gora)
    descr: ul. Podgorna 50
    descr: 65-246 Zielona Gora
    descr: POLAND
    country: PL

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-05-15 13:21:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/05/2012 11:02, Jacek wrote:

    > Chcesz szkole w prezencie dać uszkodzone dyski?

    Pewnie chcą oszczędzić na utylizacji złomu i wpadli na pomysł
    podarowania tego jakiejś bogu ducha winnej podstawówce w Kozich Dupach,
    która będzie musiała sama martwić się o recykling.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-05-15 13:34:13
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Pewnie chcą oszczędzić na utylizacji złomu i wpadli na pomysł
    > podarowania tego jakiejś bogu ducha winnej podstawówce w Kozich Dupach,
    > która będzie musiała sama martwić się o recykling.

    Gdyby chcial zaoszczedzic na recyclingu nie staralby
    sie o podmiane kilogram za kilogram, czyz nie?

    Moze ciezko Ci to zrozumiec, ale sa miejsca w tym kraju,
    gdzie jest ciezko... W zeszlym roku poproszono mnie
    o pomoc w naprawie komputerow w, z braku lepszego
    terminu, "pracowni komputerowej" pewnego osrodka
    rehabilitacyjnego.

    Wiesz jaka mine mialem, kiedy wreczono mi P200 MMX??

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2012-05-15 13:53:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/05/2012 12:34, Vituniu wrote:

> [...]
    > terminu, "pracowni komputerowej" pewnego osrodka
    > rehabilitacyjnego.

    "potrzebuje 2-3 dyski 3.5" ATA od 5GB w gore - uszkodzone

    I te ośrodki rehabilitacyjne zbierają uszkodzony złom?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-05-15 13:55:55
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@o...pl>

    Dnia 15-05-2012 o 13:53:21 kamil <k...@s...com> napisał(a):
    > "potrzebuje 2-3 dyski 3.5" ATA od 5GB w gore - uszkodzone
    > (elektrycznie, bad sectory). "
    >
    > I te ośrodki rehabilitacyjne zbierają uszkodzony złom?

    Czytanie ze zrozumieniem.

    Uszkodzony złom zbiera pytający, bo chce zamienić sprawne dyski w
    uszkodzonych komputerach na uszkodzone (bo musi zezłomować całość). A
    sprawne dostanie jakaś szkoła. Przynajmniej tak nakazywałaby logika.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 8. Data: 2012-05-15 13:56:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 12:21:08 +0100, kamil napisał(a):

    > Pewnie chcą oszczędzić na utylizacji złomu i wpadli na pomysł
    > podarowania tego jakiejś bogu ducha winnej podstawówce w Kozich Dupach,
    > która będzie musiała sama martwić się o recykling.

    Wiele firm utylizacyjnych przyjmuje bezpłatnie ale stawia warunek: sprzęt
    ma być kompletny. Więc przypuszczam, że chodzi o zastąpienie sprawnych
    dysków (być może nawet większych niż 5GB) niesprawnymi w komputerach
    oddawanych do utylizacji.

  • 9. Data: 2012-05-15 14:00:32
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > I te ośrodki rehabilitacyjne zbierają uszkodzony złom?

    Przeczytaj jeszcze raz. Ze zrozumieniem.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 10. Data: 2012-05-15 14:17:07
    Od: Michal <u...@i...pl>

    kamil wrote:
    > Pewnie chcą oszczędzić na utylizacji złomu i wpadli na pomysł
    > podarowania tego jakiejś bogu ducha winnej podstawówce w Kozich Dupach,
    > która będzie musiała sama martwić się o recykling.

    To włąśnie "kocham" w Polce i Polakach :>
    Człowiek zapewne chce nieodpłatnie pomóc zapomnianej szkole (niektórym
    może wydać się to dziwne, ale posłowie doskonale pamiętają o tabletach
    dla siebie, wyposażenie pracowni komputerowych na głębokiej prowincji to
    nie ich zmartwienie), ryzykując przy tym (taką podmianę zawsze ktoś
    potem może wyciągnąć przeciw niemu - "życzliwych" w pracy, zwłaszcza
    w PL nie brakuje), a ludzie tu jadą po nim jak po burej suce.

    A taka uwaga natury ogólnej, bez odniesienia do konkretnych osób (no
    offence): oszust będzie widział w innych oszusta, człowiek uczciwy
    zakłada dobre intencje innej osoby, jeśli nie ma przesłanek wskazujących
    na co innego (a tu IMO nie ma - to nie jeden ze szwindli pt. podmieniam
    w hurtowni HDD czy CPU na szrot.
    Każdy kto ma choć blade pojęcie jak wygląda utylizacja sprzętu w
    sektorze publicznym wie o co chodzi - lepiej zutylizować sprawne
    urządzenie i kupić nowe niż użyć go do innego sprzętu na upgrade czy nie
    daj boże darować go komuś. Ma po prostu zejść ze stanu.
    Jedyne o czym warto pamiętać koniecznie przy takiej przysłudze to
    wyczyszcznie dysków DoD Long lub lepiej Gutmanem, ale po takiej dawce
    życzliwości człowiek już pewnie wyleczył się z chęci pomagania innym.
    Za to właśnie kocham PL piekiełko :/

    --
    /MB