  • 1. Data: 2012-05-14 16:54:44
    Temat: Asus eee pad transformer - maksymalna obsługiwana pojemność karty
    Od: "Leszek" <l...@g...com>

    Hej,

    Czy ten pierwszy transformer obsługuje karty micro sdhc 32 GB w samym
    urządzeniu (nie w stacji dokującej)? Pytałem na forum Asusa, ale nikt mi nie
    odpowiedział.

    Pozdro,
    Leszek

  • 2. Data: 2012-05-15 07:57:16
    Od: Krzysztof <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 16:54:44 UTC+2 użytkownik Leszek napisał:
> [...]
    > urządzeniu (nie w stacji dokującej)? Pytałem na forum Asusa, ale nikt mi nie

    Mój TF101 obsługuje 32gb micro sdhc bez problemu (sformatowane na ntfs).

  • 3. Data: 2012-05-15 10:57:55
    Od: "Leszek" <l...@g...com>

    o-discussion-forums@ynja13...

    > Mój TF101 obsługuje 32gb micro sdhc bez problemu (sformatowane na ntfs).

    Super, dzięki! A jakiej karty używasz?

  • 4. Data: 2012-05-16 07:51:26
    Od: Krzysztof <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 10:57:55 UTC+2 użytkownik Leszek napisał:

    > Super, dzięki! A jakiej karty używasz?

    Kingston SDHC 32GB class 10.