  • 1. Data: 2012-05-14 23:08:48
    Temat: Dyski SSD PATA w laptopach
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Witam grupe.

    Mam taki problem, moze znajdzie sie jakis technik z doswiadczeniem:
    kupilem sobie lajtowo dysk SSD 1,8 PATA ZIF - Mach Xtreme 60GB za dosc
    ciezkie pieniadze.
    Model MXSSD1MNANOZ-60G.
    Nie sprawdzilem dokladnie i chyba blednie zalozylem, ze skoro zgadzaja sie
    protokoly i interfejsy, to bedzie pracowal on na moim ulubionym Dellu
    Latitude D430.
    A tu niespodzianka - po podlaczeniu moj D430 nie wykrywa tego dysku.

    Dlatego pytanko - czy da sie zmusic ten dysk, zeby pracowal z DELLem no a
    jesli nie, to jaki parametr wplywa na kompatybilnosc dysku SSD z tym dellem

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2012-05-15 00:52:00
    Temat: Re: Dyski SSD PATA w laptopach
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" napisał w wiadomości grup

    > Dlatego pytanko - czy da sie zmusic ten dysk, zeby pracowal z DELLem no a
    > jesli nie, to jaki parametr wplywa na kompatybilnosc dysku SSD z tym
    > dellem

    Juz sobie sam umiem odpowiedziec - ten dysk owszem dziala... ale nie nalezy
    go klasc tak samo, jak oryginalny, tylko do gory nogami... takze dla
    potomnosci - kabel trzeba podlaczyc odwrotnie :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2012-05-16 13:42:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 May 2012, Michal AKA Miki wrote:

    > Juz sobie sam umiem odpowiedziec - ten dysk owszem dziala... ale nie nalezy
    > go klasc tak samo, jak oryginalny, tylko do gory nogami... takze dla
    > potomnosci - kabel trzeba podlaczyc odwrotnie :)

    Nomen omen - ROTFL :)

    pzdr, Gotfryd