    From: "Vituniu" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [na zbyciu] dyski ATA 5+ GB
    Date: Tue, 15 May 2012 13:34:13 +0200

    > Pewnie chcą oszczędzić na utylizacji złomu i wpadli na pomysł
    > podarowania tego jakiejś bogu ducha winnej podstawówce w Kozich Dupach,
    > która będzie musiała sama martwić się o recykling.

    Gdyby chcial zaoszczedzic na recyclingu nie staralby
    sie o podmiane kilogram za kilogram, czyz nie?

    Moze ciezko Ci to zrozumiec, ale sa miejsca w tym kraju,
    gdzie jest ciezko... W zeszlym roku poproszono mnie
    o pomoc w naprawie komputerow w, z braku lepszego
    terminu, "pracowni komputerowej" pewnego osrodka
    rehabilitacyjnego.

    Wiesz jaka mine mialem, kiedy wreczono mi P200 MMX??

    pozdrawiam,
    Vituniu.