  • 11. Data: 2010-10-06 10:38:54
    Temat: Re: na jakiej zasadzie dziala telewizja na karte?
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    > czy po wykonaniu przelewu na konto bankowe (tzw doladowanie), trzeba
    > wpisywac otrzymany kod czy nie?

    nie trzeba nic wpisywać, jak pieniążki zostaną zaksięgowane na koncie to
    automatycznie zostaną przesłane uprawnienia do karty
    (dobrze by było mieć włączony tuner na kanale TVN, bo na nim najszybciej
    łapie uprawnienia)

  • 12. Data: 2010-10-06 12:39:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-06 12:28, pw pisze:
    > ja zadalem proste pytanie, na ktore wystarczy odpowiedziec tak lub nie,
    > a wy od razu z tego robicie niewiadomo co ...

    opis jest prosty, czy tam jest coś na temat kodów?
    tak samo Ci tu odpowiedzieli, wpłacasz i oglądasz.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-10-07 06:54:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czego nie widzisz ? tego że wszystko dostępne jest na stronie ? czy może
    > nie widzisz sensu poświęcania własnego czasu ?

    To drugie.

  • 14. Data: 2010-10-09 01:46:18
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 5, 3:08 pm, pw <p...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > Na jakiej zasadzie dziala telewizja na karte?
    > Czy to jest tak jak w telefonach?
    > Kupuje karte, a potem co miesiac wpisuje kody?

    Jakby dobrze poszukac kodów to z technicznego punktu widzenia one
    istnieja. Taka nowa karta dopiero aktywowana przez jakis okres
    otrzymuje co miesiac kody które operator wysyla przez jeden z kanalów
    tv-sat (nie zaglebiajac sie w szczególy który kanal i przez jaki okres
    otrzymuje sie doladowania). Po okresie promocyjnym czy jak go zwal w
    ofercie zostaja tylko podstawowe kanaly tvp1/2, tvn/7, religia tv.
    Subskrypcja kanalow postawowych skonczy sie po 12 miesiacach od
    aktywacji karty albo ostatniego zasilenia.
    Kwestia zasilenia: po zaksiegowaniu na koncie operatora np.
    wielokrotnosci miesiecznej oplaty znowu karta otrzyma kod za
    posrednictwem satelity. Trzeba jedynie wlaczyc tuner na jakis czas na
    odpowiednim kanale albo kanalach.

    Tak wiec kolego znalazlem dla Ciebie kody ;-)
    Prawdopodnie mozesz odczytac te kody z kary na swoim tunerze albo przy
    pomocy jakiegos dedykowanego programu i czytnika kart. Zreszta
    istnieje metoda w której logi dostepne na internecie wykorzystuje sie
    do przedluzania uprawnien. Wszystko odbywa sie legalnie i raczej nie
    ma pola dla naduzyc czy bezplatnego ogladania bez uiszczenia nalezytej
    oplaty.

    Brooks