  • 1. Data: 2010-10-02 14:23:24
    Temat: Remont drogi Krakow-Skala-Wolbrom (794)
    Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos wie, jaki zakres bedzie mial remont drogi nr 794 (interesuje mnie
    odcinek od Krakowa do Skaly)? Na drodze stoja tablice, ale na stronach
    wojewodzkiego zarzadu drog nie ma slowa na ten temat.

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2010-10-02 18:29:41
    Temat: Re: Remont drogi Krakow-Skala-Wolbrom (794)
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ...@n...onet.pl
    *Maciek* napisał(-a):

> [...]
    > odcinek od Krakowa do Skaly)? Na drodze stoja tablice, ale na stronach
    > wojewodzkiego zarzadu drog nie ma slowa na ten temat.

    Wprawdzie nie wiem jaki będzie zakres ww. odcinka, ale jak jechałem w
    kwietniu Wolbrom - Skała, to stwierdziłem, że powinni zerwać do gruntu i
    wszystko robić na nowo. Tak masakrycznie dziurawej drogi to jak żyję nie
    widziałem. Ciekawe ile zawieszeń tam poległo.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-10-02 19:14:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tylko tyle:
    http://www.malopolskie.pl/Wydarzenia/index.aspx?id=6
    377

    MJ

  • 4. Data: 2010-10-03 00:06:35
    Od: martyna <m...@m...pl>

    http://zielonki.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=840&Itemid=368

  • 5. Data: 2010-10-03 12:20:45
    Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl>

    > http://zielonki.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=840&Itemid=368

    Dziekuje wam, dobra kobieto! Tam akurat nie poszukalem...

  • 6. Data: 2010-10-04 21:27:47
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    On 2 Paź, 19:14, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Tylko tyle:http://www.malopolskie.pl/Wydarzenia/index.aspx
    ?id=6377

    >   MJ

    CZy tej drogi nie remontowali gdzieś z 5 lat temu? Bo na pewno jakiś
    odcinek tak za Trzyciążem na Skałę. Na pewno tak bo czasem jadę
    tamtędy.

  • 7. Data: 2010-10-05 12:38:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    martyna <m...@m...pl> writes:

    > http://zielonki.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=840&Itemid=368

    Podany na tej stronie objazd wydaje mi się o wiele za długi. Nie da
    się pojechać przez Garlicę?

    MJ

  • 8. Data: 2010-10-06 13:40:54
    Od: d...@p...onet.pl

    > Podany na tej stronie objazd wydaje mi się o wiele za długi. Nie da
    > się pojechać przez Garlicę?

    Da sie bez problemu, ale droga miejscami jest mocno dziurawa.

    --
    Maciek