  • 1. Data: 2013-01-22 13:47:10
    Temat: może ktoś oglądnie - Tarnów
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    Witam,
    Jako że do Tarnowa mam 400km (chociaż autostradą to przy tej pogodzie
    niewiele ponad 4 godziny jazdy) to może ktoś byłby w stanie podjechać i
    zobaczyć to autko:
    http://otomoto.pl/peugeot-partner-2-0-hdi-vat-1-klim
    a-zadbany-T3475922.html
    Stanu idealnego się nie spodziewam, trochę km robię więc i tak w
    pierwszym roku parę tysięcy włożę, pytanie tylko czy jest sens zawracać
    sobie tym głowę?

    Lukasz

  • 2. Data: 2013-01-22 13:53:08
    Temat: Re: może ktoś oglądnie - Tarnów
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-22 13:47, ddddddd pisze:
> [...]
    > Stanu idealnego się nie spodziewam, trochę km robię więc i tak w
    > pierwszym roku parę tysięcy włożę, pytanie tylko czy jest sens zawracać

    czego oczekujesz od szrota wartego dwie, w porywach jedna wyplate?

  • 3. Data: 2013-01-22 14:07:33
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-22 13:53, h.w.d.p. pisze:
    a-zadbany-T3475922.html

    > czego oczekujesz od szrota wartego dwie, w porywach jedna wyplate?

    oczekuję żeby jechał prosto, hamował, nie ciekło mu strumieniem z
    niczego, odpalał w największy mróz, nie miał dziury pod siedzeniem
    kierowcy, żeby turbina działała (bo jest), żeby koła nie były nachylone
    pod kątem 45 stopni, żeby klima przynajmniej była (bo w opisie jest)...
    itd. itd....
    Sam jeżdżę szrotem którego kupiłem za 12000zł i na pewno nie jest w
    gorszym stanie niż te 3-letnie na naszych drogach i wolę takie 10-letnie
    szroty niż te 3-letnie (3-letniego mam, ale nim nie jeżdżę bo komfort
    nie ten, a szkoda sprzedawać bo ma na liczniku tyle co ten partner i
    lekko zagiętą maskę przez co musiałbym strasznie zaniżyć cenę - bo na
    stan techniczny nikt nie patrzy

    Lukasz

  • 4. Data: 2013-01-22 14:10:10
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-22 14:07, ddddddd pisze:
> [...]

    aha, na zdjęciach wygląda na wypicowany, dlatego nie chcę tam jechać na
    darmo

    Lukasz