-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: montaż czujnika EGT w kolektor
Date: Tue, 04 Nov 2014 22:42:01 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <m3bh8v$en3$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1415137375 15075 77.252.249.9 (4 Nov 2014 21:42:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Nov 2014 21:42:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.2.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548609
[ ukryj nagłówki ]Muszę wsadzić czujnik EGT, i się zastanawiam nad wykonaniem.
Dla mnie logiczne wydaje się zdjęcie kolektora, odwiert, gwintowanie,
oczyszczenie, założenie kolektora. Ale pewien "znany tuner" którego
spytałem, czy/zaile/jak by mi to zamontował - chce wiercić na aucie, bez
zdejmowania, "co tam panie opiłki, się odessa odkurzaczem najwyżej, nic
turbinie nie zaszkodzi".
No ale że wasztat chce za to 300zł - to bez jaj- wiertarkę i dobre
wiertła mam, gwintownik też, nie mówiąc o odkurzaczu - jak mam wiercić
na aucie to sobie mogę sam.
Pytanie tylko - kto ma racje, czy ja przesadzam ze zdejmowaniem
kolektora (wiadomo że można, i tak jest ładniej i porządniej, ale może
wcale nie potrzeba), czy warsztat przesadza z wierceniem na aucie?
(auto ma kolektor "pod silnikiem", opiłki do góry, ani do turbo ani do
głowic nie polecą, no ale potem po odpaleniu zostaną wdmuchnięte do turbo)
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.14 22:56 k...@g...com
- 04.11.14 23:21 Tomasz Pyra
- 04.11.14 23:28 BartekK
- 04.11.14 23:30 BartekK
- 04.11.14 23:47 Tomasz Pyra
- 05.11.14 00:05 k...@g...com
- 05.11.14 00:35 BartekK
- 05.11.14 00:42 BartekK
- 05.11.14 01:07 k...@g...com
- 05.11.14 01:56 BartekK
- 05.11.14 09:27 Jacek Maciejewski
- 05.11.14 10:52 Marek
- 05.11.14 12:57 yabba
- 05.11.14 14:39 Trybun
- 05.11.14 14:43 tck
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=