  • 21. Data: 2009-01-25 12:29:00
    Temat: Re: "...moj znajomy profesjonalista..."
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > http://www.sovietcams.com/index.php?1111669253
    > to uznasz iż to "H" to był wypadek przy pracy a aparaty cvzy to w wersji
    > z cyrlicą czy też w wersji z alfabetem łacińskim nazywaja się "Zenit".
    >
    > PS: Zwróć uwagę na reklame rodzinna ;-)

    Chyba sponsorowała ich jakaś wybielająca pasta do zębów :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-01-25 15:11:45
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <glhkij$2hb$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Mikolaj Tutak nabazgrał:
    > Co potwierdza tylko teze iż "Zenith" to długopis i jakiś niedorobiony model
    > "Zenita" z etykietką na siłę doklejoną do korpusu - którego na 99,9999999%
    > przedpiscca nie widział na oczy ;-).

    I znowu błąd - aparaty Zenith niezaprzeczalnie były produkowane.
    Tylko znowu założę się, żę nie o to rzeczonemu przedpiścy chodziło:
    http://farm4.static.flickr.com/3116/2459433107_015c3
    549c6.jpg?v=0

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 23. Data: 2009-01-25 15:54:39
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
> [...]
    >
    > I znowu błąd - aparaty Zenith niezaprzeczalnie były produkowane.
    > Tylko znowu założę się, żę nie o to rzeczonemu przedpiścy chodziło:

    Tylko że tutaj (a także w przypadku innego, niedawno prezentowanego
    zdjęcia lustrzanki 35mm), wygląda to na nalepkę przygotowaną przez
    kogoś, kto popełnił podobny błąd jak ktoś w tym wątku :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 24. Data: 2009-01-25 16:47:37
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gli2g3$m9a$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    ajt nabazgrał:
> [...]
    > zdjęcia lustrzanki 35mm), wygląda to na nalepkę przygotowaną przez
    > kogoś, kto popełnił podobny błąd jak ktoś w tym wątku :)

    Kilka wystąpień tego tematu temu wypowiadał się chyba naoczny świadek,
    według którego to serio miał być Zenith. Do tego szybkie zgooglanie
    nie wykazało istnienia śrenioformatowego Zenita.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 25. Data: 2009-01-25 19:01:34
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    >
    > I znowu błąd - aparaty Zenith niezaprzeczalnie były produkowane.
    > Tylko znowu założę się, żę nie o to rzeczonemu przedpiścy chodziło:

    Przeczytaj to co napisałem i sprawdz linka.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj