  • 1. Data: 2010-05-10 15:53:38
    Temat: [WSBK] Monza
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Uklony,

    Fajnie bo:
    1) Max sie pnie i wygrywa (2x)! kto chce moja opinie o "rzymskim
    Cesarzu" poznac, niech se sprawdzi w archiwum! :-P ;-)
    2) mozna powymieniac opinie z tymi co nie maja (albo maja? - juz sie
    gubie...) kablowki, czy innej satelity, bo leci na Eurosporcie
    3) zawodnicy jezdza "troche" nam blizszymi motocyklami, co powoduje
    "blizsze" komentarze w gronie kiboli gapiacych sie w TV ;-)
    4) Choc osobiscie nie znam nikogo, kto uzywa Aprilii RSV - chetnie bym
    sie popytal co i jak? bo motór fajny jest... Pomozecie?

    Niefajnie bo:
    1) nadal trzymaja tego komentatora (Szymczak? Slawek?) co nie zauwaza co
    sie dzieje w danej chwili, no chyba ze 3 kolka po fakcie... (Chyba, ze
    mu po taniosci z internetu 256kbps podaja feed...) ;-)
    2) w zwiazku z powyzszym trzeba przelaczac na ang. (lub niem.) i
    tlumaczyc nieukom jezykowym 'o-co-cho?' bo tam jest "zywy" komentarz.

    To tyle.

    p.s.
    www.worldsbk.com

    --
    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2010-05-11 05:13:50
    Temat: Re: [WSBK] Monza
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:
    > Fajnie bo:
    > 1) Max sie pnie i wygrywa (2x)! kto chce moja opinie o "rzymskim
    > Cesarzu" poznac, niech se sprawdzi w archiwum! :-P ;-)

    ciekawe czy tak się da pokazać:
    http://photos.nasza-klasa.pl/2683119/16/other/std/57
    71a33f80.jpeg
    HA!

    > 2) mozna powymieniac opinie z tymi co nie maja (albo maja? - juz sie
    > gubie...) kablowki, czy innej satelity, bo leci na Eurosporcie

    no, można. to zawołaj ich.

    > 3) zawodnicy jezdza "troche" nam blizszymi motocyklami, co powoduje
    > "blizsze" komentarze w gronie kiboli gapiacych sie w TV ;-)

    nam? chyba nam ;) Ty masz czopera.

    > 4) Choc osobiscie nie znam nikogo, kto uzywa Aprilii RSV - chetnie bym
    > sie popytal co i jak? bo motór fajny jest... Pomozecie?

    jak nie jak tak. Mikołaj.

> [...]
    > sie dzieje w danej chwili, no chyba ze 3 kolka po fakcie... (Chyba, ze
    > mu po taniosci z internetu 256kbps podaja feed...) ;-)

    a to to można chyba wyłaczyć. zresztą, w C+ nie da się wybrać wersji
    językowej? aż sprawdzę, bo mi on akurat ani pomaga ani przeszkadza. ot
    jest bo jest. ale jak ściągnąłem z netu Moto2 po włosku, to dopiero był
    komentarz.

    > 2) w zwiazku z powyzszym trzeba przelaczac na ang. (lub niem.) i
    > tlumaczyc nieukom jezykowym 'o-co-cho?' bo tam jest "zywy" komentarz.

    o widzisz. włoski se włącz, bo niemiecki to sie z pornolami kojarzy.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-05-11 06:41:12
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    (pj) napisał(a):
    > 4) Choc osobiscie nie znam nikogo, kto uzywa Aprilii RSV - chetnie bym
    > sie popytal co i jak? bo motór fajny jest... Pomozecie?

    Byl tu koles (z kieleckiego?) co kupil RSVke lata temu i tak slicznie o
    niej pisal, ze nie widzac motocykla zakochalem sie w nim. A motur
    zajebisty i niejaponski!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2010-05-11 06:44:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Byl tu koles (z kieleckiego?) co kupil RSVke lata temu i tak slicznie o
    > niej pisal, ze nie widzac motocykla zakochalem sie w nim. A motur
    > zajebisty i niejaponski!

    dla fejsbukowfców
    95&v=photos#!/photo.php?pid=33068&id=100000997045595

  • 5. Data: 2010-05-11 07:37:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > dla fejsbukowfców
    > http://www.facebook.com/profile.php?id=1000009970455
    95&v=photos#!/photo.php?pid=33068&id=100000997045595

    ale ja nie o Mikolajó

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2010-05-11 07:42:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    95&v=photos#!/photo.php?pid=33068&id=100000997045595

    > ale ja nie o Mikolajó

    no, Ty nie. ja. utrzymuje niespójną chronologię. przeciez nie mogę
    odpowiadać sobie.

  • 7. Data: 2010-05-11 11:07:52
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-11 07:13, gildor pisze:

    > ciekawe czy tak się da pokazać:
    > http://photos.nasza-klasa.pl/2683119/16/other/std/57
    71a33f80.jpeg
    > HA!

    Niezła, choc ja mam lepsza bo z czasów Yamaha MotoGP, pod reka nie mam
    foto... moze znajde dzies...

    > [...]
    > o widzisz. włoski se włącz, bo niemiecki to sie z pornolami kojarzy.

    sznela jagód sznela iśkome? ;-) Teresa Orlovsky.. echhh, to se ne
    vrati... ;-)

  • 8. Data: 2010-05-11 11:16:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    71a33f80.jpeg

    > Niezła, choc ja mam lepsza bo z czasów Yamaha MotoGP, pod reka nie mam
    > foto... moze znajde dzies...

    fakt, troche mi fstyt przez tą chondeu, ale co zrobić.

    > sznela jagód sznela iśkome? ;-) Teresa Orlovsky.. echhh, to se ne
    > vrati... ;-)

    vrati vrati, pogadaj z Żórańskim, to dostaniesz kompletną dyskografię :)

  • 9. Data: 2010-05-11 12:29:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-10 17:53, (pj) pisze:

    > 4) Choc osobiscie nie znam nikogo, kto uzywa Aprilii RSV - chetnie bym
    > sie popytal co i jak? bo motór fajny jest... Pomozecie?

    Proszę bardzo:
    Niejaki Daro W,czasem tu zagląda, lata RSV chyba piąty rok,widać
    zadowolony:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S