  • 1. Data: 2010-02-17 11:21:56
    Temat: modemy w Play na karte i dowod
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Zakupiłem sobie modem Huawei w promocji Play za 129zł. Nigdy nie
    musiałem się legitymować kupując jakiś zestaw prepaid, a tym razem
    sprzedawca poprosił o dowód.
    Sprzedający poinformował mnie, że te modemy są tak tanie i musieli
    wprowadzić limit sprzedaży do 5 sztuk na osobę i te dane potrzebne są
    potrzebne do ewentualnego rozwiązania umowy.
    W każdym punkcie Play tak jest?

  • 2. Data: 2010-02-17 12:22:25
    Temat: Re: modemy w Play na karte i dowod
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2010-02-17 12:21, kronm pisze:
> [...]
    > wprowadzić limit sprzedaży do 5 sztuk na osobę i te dane potrzebne są
    > potrzebne do ewentualnego rozwiązania umowy.

    tak

  • 3. Data: 2010-02-17 12:38:05
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 17 Lut, 13:22, uzytkownik <b...@u...go2.pl> pisze...

    > tak

    Czy modemy w tej ofercie są zabezpieczone simlockiem?

    Ircys

  • 4. Data: 2010-02-17 16:32:08
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Sprzedający jest pracownikiem najniższego szczebla i tak naprawdę nic
    nie wie. Mówi to co mu kazali na szkoleniu.
    Cała sprawa może być podyktowana zdobyciem danych osobowych i względami
    bezpieczeństwa. Różne instytucje bardzo są zainteresowane co kto
    przesyła przez sieć. Należy teraz wszystko skrupulatnie gromadzić. W
    przyszłości taka wiedza może być bardzo cenna.

    Paweł

  • 5. Data: 2010-02-17 16:38:50
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kto przesyła przez sieć. Należy teraz wszystko skrupulatnie gromadzić.
    > W przyszłości taka wiedza może być bardzo cenna.

    Też mi się nasunęła taka paranoidalna sieć, na wszelki wypadek zmienię
    IMEI i kupię nowy, niezarejestrowany starter ;)

  • 6. Data: 2010-02-17 18:56:56
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    A jest jakaś umowa pisana?

    Bo jak nie to zastanawiam się czy nie ma tu jakiegoś nagięcia praw
    konsumenta.
    Na pewno nie ma ale i tak się zastanawiam :)
    Wiadomo, nie chcesz nie kupuj.
    Ale to tak jakby właściciel sklepu wprowadził selekcje co do obsługi
    klientów.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-02-17 19:14:50
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
[...]

    Dostałem jakiś świstek który musiałem podpisać i niby można oddać ten
    modem, ale wtedy potrącają 50zł, więc sprawa mało opłacalna

  • 8. Data: 2010-02-17 19:58:46
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    kronm napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >
    >Dostałem jakiś świstek który musiałem podpisać i niby można oddać ten
    >modem, ale wtedy potrącają 50zł, więc sprawa mało opłacalna

    Dane do ew. "windykacji". To ostatnio modny pretekst (np. personalizacja
    biletów okresowych w Warszawie).
    "Sprawą można zainteresowac GIODO. Ale obawiam się, że nic nie znajdzie.

    Moze niedługo bułki też mi nie sprzedadzą gdy się nie wylegitymuję?!

    Jak ma ktoś ochotę to niech idzie, uda, że zainteresowany a przy
    prośbie o dowód poprosi o wskazanie w regulaminie tej usugi/taryfy
    warunku wylegitymowania się. A potem wypnie się na sprzedawcę.
    Jak bedę miał chwilke czasu i przechodził obok Playa to tak zrobię.
    Bezsensowne zbieranie zbędnych informacji należy tępić.

    Arek

  • 9. Data: 2010-02-17 20:11:49
    Od: W <a...@o...pl>

    Piotr M wystukał, co następuje:

> [...]
    > Wiadomo, nie chcesz nie kupuj.
    > Ale to tak jakby właściciel sklepu wprowadził selekcje co do obsługi

    A nie było tak, że PT wymagało rejestracji także prepaidów? Tzn. taki w
    ksiosku można znabyć ale jak się go nie zarejestruje w odpowiednim czasie to
    operator po tym czasie powinien go wyłączyć? Kilka lat temu było dosyć
    głośno o tym...

  • 10. Data: 2010-02-18 00:19:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Feb 2010 20:14:50 +0100, kronm wrote:
    >Dostałem jakiś świstek który musiałem podpisać i niby można oddać ten
    >modem, ale wtedy potrącają 50zł, więc sprawa mało opłacalna

    A co na tym switku bylo ?

    Bo jesli nie przekazales zgody na przetwarzanie danych osobowych ..,
    sprawa dla GIODO :-)

    J.