  • 1. Data: 2010-02-16 14:48:50
    Temat: Teleklony w Android Market
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Od dziś możecie Mnie czytać i oglądać przez specjalną aplikacje
    "Teleklony pl" wystarczy wyszukać hasło "Teleklony" w Android market.
    Oprócz moich wpisów i testów video, są też agregowane informacje
    kanałami RSS ze wszystkich czołowych portali z kategorii telekomunikacja.

    Gdyby jednak ktoś miał mnie w nosie to są RSS wszystkich portali oraz
    blogi rzeczników wiec mozna sobie poczytac za pomoca jednej aplikacji.

    Zrzuty ekranu tutaj http://teleklony.pl/wp/?p=456
    Mam nadzieje ze i Apple nie bedzie "marudzic" zbyt dlugo.

    Swoja droga ciekawa to koncepcja by za 25USD zrobic taka aplikacje
    automagicznie na iPhona i Androida . Opisze to wkrotce.

  • 2. Data: 2010-02-16 18:44:12
    Temat: Re: Teleklony w Android Market
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-16 15:48, Jan Strybyszewski wrote:

    > Swoja droga ciekawa to koncepcja by za 25USD zrobic taka aplikacje
    > automagicznie na iPhona i Androida . Opisze to wkrotce.

    Za 25 to z reklamami. Żal Ci było 99? :-P

  • 3. Data: 2010-02-16 19:14:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 19:44:12 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Za 25 to z reklamami. Żal Ci było 99? :-P

    na tych wszystkich pięciu czytelników?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-02-17 07:46:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Za 25 to z reklamami. Żal Ci było 99? :-P

    Za 99 tez sa reklamy tylko "na nasze konto". Ot jedyna roznica.
    Jak ci nie zal ... to smialo przelej na dzieci