  • 1. Data: 2010-02-16 12:50:14
    Temat: jak rozumiec dwa sms-y z Orange ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jak nalezy rozumiec tresc dwoch otrzymanych sms-ów z orange:

    a/ "usluga blokada SMS MT (PrePaid) zostala włączona"
    b/ "usluga blokada MMS MT (PrePaid) zostala włączona"

    Zeby zrozumiec, co to w ogole jest sms/mms MT - patrze tutaj:
    http://www.wapster.pl/Regulamin_MT.html

    - ale... niczego stad nigdy nie zamawialem, zadnych sms/mms MT.

    Czy powyzsze dwa komunikaty oznaczają, że wszelkie sms/mms powyzszego
    rodzaju są JUŻ zablokowane na mojej komorce, czy jest inaczej: wlaczono
    mozliwosc samoobslugowego wylaczania z klawiatury komorki?
    Ale co to dla mnie w ogole za informacja, skoro nic mi do zamawian
    czegokolwiek z rodzaju sms/mms MT....

  • 2. Data: 2010-02-17 06:45:53
    Temat: Re: jak rozumiec dwa sms-y z Orange ?
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    "usluga blokada SMS MT (PrePaid) zostala włączona" i bylo jeszcze dalej
    - Pozdrawiamy. Orange.

    Jest to blokada otrzymywania sms/mms z reklamami itp.
    Mam to uruchomione i nawet działa. Co prawda co jakis czas wpadnie maly
    spam, ale wystarczy zglosic do BOK przez www i zalokuja.

    R.