    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: modemy w Play na karte i dowod
    Date: Wed, 17 Feb 2010 20:58:46 +0100

    kronm napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    >A jest jakaś umowa pisana?
    >
    >Bo jak nie to zastanawiam się czy nie ma tu jakiegoś nagięcia praw
    >konsumenta.
    >Na pewno nie ma ale i tak się zastanawiam :)
    >Wiadomo, nie chcesz nie kupuj.
    >Ale to tak jakby właściciel sklepu wprowadził selekcje co do obsługi
    >klientów.
    >
    >Dostałem jakiś świstek który musiałem podpisać i niby można oddać ten
    >modem, ale wtedy potrącają 50zł, więc sprawa mało opłacalna

    Dane do ew. "windykacji". To ostatnio modny pretekst (np. personalizacja
    biletów okresowych w Warszawie).
    "Sprawą można zainteresowac GIODO. Ale obawiam się, że nic nie znajdzie.

    Moze niedługo bułki też mi nie sprzedadzą gdy się nie wylegitymuję?!

    Jak ma ktoś ochotę to niech idzie, uda, że zainteresowany a przy
    prośbie o dowód poprosi o wskazanie w regulaminie tej usugi/taryfy
    warunku wylegitymowania się. A potem wypnie się na sprzedawcę.
    Jak bedę miał chwilke czasu i przechodził obok Playa to tak zrobię.
    Bezsensowne zbieranie zbędnych informacji należy tępić.

    Arek